מדידת חום ואי שקט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מדידת חום ואי שקט
    שרית
    09/03/2009

    שלום דר', אתמול חגגנו זבד הבת (נולדה שבוע 34 היום בת חודשיים) ומאתמול בלילה אחרי שחזרנו הביתה היא לא ממש רגועה. היא בוכה ולא מצליחים להרגיעה אלא במנשא בלבד הבכי מגיע עד כדי כך שהיא מפסיקה את הנשימה לשניות מועטות ועושה אחרי שהיא נרגעת פה בוכה ומתלוננת תוך כדי. אציין שהיא אוכלת יפה והיציאות גם. מדדתי לה חום בבית השחי עם מדחום דיגיטלי והתוצאה היתה 36.6 ופעם 36 . מדדתי בישבן והתוצאה היתה 37.2 (פעמיים). השאלות שלי הן: האם הארוע עם אנשים רבים גרם לה ללחץ ולכן יש סבירות שזו הסיבה לבכי? אני חוששת כל הזמן שאולי יש לה חום מכיוון שהרכות שלה חמות (והמצח לא) ומודדדת חום. האם ההפרש בין מדידת חום בישבן לבין בית השחי הגיונית? איך עדיף למדוד את החום? לתשובתך אודה, בברכת חג פורים שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מדידת חום ואי שקט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו קטן...

    שרית
    09/03/2009

    מה זה חום מבחינת הטמפרטורה אצל תינוק בן חודשיים? מתי יש לתת אקמול ומתי לרוץ לרופא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין חום

    ד"ר אילן גור
    11/03/2009

    לטל חג שמח, ראשית לילדה אין חום מאחר ובגיח זה החום הסביר הינו 38 מעלות ומטה. לגבי האי שקט קשה לי לאבחן ללא בדיקה ובמקרה כזה רצוי להיבדק על ידי רופא אנשים רבים לא מלחיצים אך רעש והמולה כן וזה יכול היה לתרום לבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו