מכשיר נחירות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכשיר נחירות
    בלאט ברוך
    11/03/2009

    שלום לדוקטור קניתי את המכשיר אני עונד את השעון זה הלילה 3 שאלה האם הבטריה מספיקה לכול הלילה ? בשעה 5 לפנות בוקר נחרתי והמכשיר לא רטט הלילה ה3 היה לילה שקט יחסי אך לא לגמרי . להערכתך ונסיונך כמה זמן נראה לך שאני אהיה בלי נחירות אני הבעל של נעמי שפנתה אליך תודה אל צומת הלב בכבוד ותודה ברוך בלאט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכשיר נחירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות

    ד''ר אילן גור
    11/03/2009

    שלום לברוך,
    המכשיר שרכשת מותאם לשינת לילה שלם.זאת בהנחה שהבטריה הוטענה במשך היום.
    המכשיר ההטענה ישנם נורות המעידות על איכות השינה שלך. נורה אחת דולקת שינה לא תקינה וכאשר כל הנורות דולקות שינה טובה.
    מכשיר זה נותן לך מדד על קצב השיפור. באם הליליות מעידים על יותר נורות דולקות הרי השינה בשיפור. מנסיוני כעבור שבוע כבר תרגיש שיפור וכעבור שבועיים אתה צפוי לרדת בנחירות באופן משמעותי יחד עם שיפור תפקודך ביום. זוהי גם הסיבה שנתנו לכל רוכש זכות להחזיר את המכשיר כעבור 3 שבועות באם לא יחול שיפור. השתדל להתמיד לילה לילה בשימוש.
    אשמח לסייע וגם החברה תשמח לעזור לך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו