מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היפרקלצמיה בפגיםגילי06/04/2009
שני הילדים שלי נולדו פגים, שבוע 36.
לקראת השחרור מהפגיה היו להם ערכים גבוהים של סידן ואחרי כמה שבועות הערכים ירדו, אך נשארו בחלק העליון של הטווח הנורמלי.
הם אוכלים רק חלב אם והרופא המליץ על סימילאק נאושור כתוסף, במידת הצורך (כשהזכרתי לו על הסידן הוא אמר "אה, נכון, אז עדיף כמה שפחות סימילאק..." ) ?!
אז איזו תרכובת עדיפה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל חלב מתאים
ד''ר אילן גור06/04/2009לגילי חג שמח
ילדייך סבלו מהיפרקלצמיה ולא ציינת מה היתה הסיבה. האם קבלו ערוי נוזלים עם סידן התחילת דרכם? האם עברו ברור כלשהו לבעיה. באם ערכי הסידן לאחרונה היו בתחום הנורמה? באם אין כל עדות לבעיה פעילה כעת הרי כל חלב מתאים לתינוקות שלך מאחר וכמות המלחים מותאמת לתינוקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
גילי06/04/2009הילדים סבלו מאנמיה (המטוקריט נמוך בבדיקות היומיות בפגייה) מה שהוביל לעירוי דם לאחד הילדים, ולבדיקות דם מקיפות יותר שהראו סידן גבוה.
בבדיקות שערכו אח"כ לשני גילו שגם אצלו הסידן גבוה (אצלי היה נמוך במהלך ההריון, אם זה קשור?!) והפסיקו לשניהם את הויטמין D עד גיל חודש וחצי בערך, אז חזרנו על בדיקות הדם, הסידן ירד אך נותר גבולי, כפי שציינתי, וחזרנו לשתי טיפות ויטמין D ביום לכל אחד. (בנוסף 4 טיפות ברזל שעלו לפני מספר ימים ל-6 טיפות ליום)
איש לא אמר לי מה המשמעות של סידן גבוה אצל ילודים ובפרט אצל פגים, אחד הרופאים אמר שאין לזה כאן כל משמעות.
יש לזה משמעות? (אין לי כל פרט אחר שאוכל להיזכר בו)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסידן גבוה
ד''ר אילן גור10/04/2009לגליל חג שמח
סידן גבוה ללא כל סימנים קליניים וללא ירידה במלחים אחרים אינו משמעותי לילד הסובל מזה. יש לעקוב אחרי הערכים בדם ולברר באם יש בעיה הורמונלית כמו רמה גבוהה של הורמון ה-PTH. עודף סידן יכול לגרום ליצירת אבנים בכליות ולגרום לבעיות בתפקוד בלב ומערכות אחרות. לא הייתי מזניח זאת אלא נשאר במעקב במיוחד על ידי נפרולוג ( רופא כליות) ילדים שזה תחום האחריות שלהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכוונה לגילי ולא לגליל- סליחה
ד''ר אילן גור10/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוב שלום :-)
גילי10/04/2009הרופא שלנו (רופא ילדים ופגים) לא רק שלא דאג לשלוח לבדיקות דם (בפעם האחרונה ספירת דם + סידן בגיל חודש) אלא גם המליץ על תזונה עשירה בסידן (?!?!?) ובסוף כדי לא לצאת "לא בסדר" כשנזכר שיש להם סידן גבוה אמר שעדיף חלב אם....
להחליף המלצה לתמ"ל, או להחליף רופא?...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללכת לפי ההמלצה הראשונה
ד''ר אילן גור11/04/2009לגילי ערב טוב,
הייתי פונה לנפרולוג ילדים ואז מקבל החלטה לגבי סוג החלב.
בכל מקרה חלב אם עדיף אך ההנקה צריכה להיות מקובלת גם עלייך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע 36 זה לא פג...
חני16/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה1.600+ 2 קילו זה פגים!!
גילי16/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושבוע 36 זה גם מספיק כדי להיות פג
גילי20/04/2009באמת שהיינו מעדיפים לא להשתייך לקבוצה הזו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפגות
ד''ר אילן גור21/04/2009לכל הכותבות:
פגות נקבעת לפי שבוע ההריון ולא לפי המשקל
כל תינוק שלא סיים 36 שבועות הריון קרי שבוע 37 הינו פג ללא קשר למשקל הלידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



