מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחוף דחוף-פגית שנולדה בשבוע 24מיטל רותם04/05/2009
שלום רב..בבקשה מצפה לתגובתך,ילדתי בשבוע 24,פגית,במשקל 655 גרם,היום היא בת חודש 4.5.09 ,מצבה קשה,מטופלת בטיפול נמרץ פגים בבית חולים תל השומר,ע"י דר" מזכרת,היא סובלת מדימום מוחי דרגה 4,בצקות כל הגוף,הראש התנפח,היא מונשמת,לטענת הרופאים אין סיכוי ממשי לחזרה לחיים תקינים אם בכלל היא תשרוד,הציעו לנו כמה פעמים להפסיק טיפול,אך איננו מסוגלים.פנייתי אלייך היא האם תוכל לספר על מקרה דומה ואיך הסתיים,למרות שכל מקרה לגופו,אך לפי הסטיסטיקה איך מסתיימים מצבים כאלה.היא מקבלת כל מיני תרופות,ומה אפשר לדעתך לעשות בנוגע לבצקות...?קראתי עלייך,ושמעתי על כך שאתה רופא גדול בתחומך,ואני מקווה לתשובתך או כאן באתר או למייל שצויין למעלה.
בתודה ותקווה לטוב,יישר כח על פועלך,
רותם מיטל.קרית אונו.0508224927* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצב קשה
ד''ר אילן גור04/05/2009למיטל ערב טוב,
מבין אני לליבך ועל הרצון להילחם על חיי התינוקת שלך בכל האמצעים.
דימום בדרגה 4 הינו דימום קשה הפוגע ברקמת המוח. בנוסף לזה הדימום גורם להצטברות נוזלים בחדרי המוח הגורם להגדלת היקף הראש ויצירת לחץ נוסף על רקמת המוח הפגועה ממילא.
הסיכוי שילדה כזאת תהיה פגועה מוחית בעתיד גבוה מאד וחומרת הפגיעה תלויה בעד כמה נרחב הדימום במוח.
לגבי השאלה האם להפסיק טיפול איני יכול לענות ואו להמליץ על דבר כזה קודם כל מבחינה מצפונית ושנית מהסיבה שאיני מטפל הילדה ואיני מכיר את כל הפרטים
ד"ר מזכרת רופא מצוין ומנוסה ויודע כיצד לנהל את המקרה ועלייך לסמוך על הטיפול שהוא נותן.
הסיבה לדימום המוחי היא בעקר הפגות הקיצונית של 24 שבועות בה המערכות קורסות ולא מפותחות דיין.
אני רוצה להיות אופטימי אך קשה לי להיות גם אופטימי וגם הגון כמו במקרה של ילדתכם.
מאחל לך רק טוב
ד"ר אילן גור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיטל רותם
לימור05/05/2009קראתי את המקרה שלך ואני מאחלת לך שילדתך תבריא במהרה ותצא מהמצב בו היא נמצאת ותגדל לחיים בריאים, נורמליים, וטובים .
יש ניסים!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת
גילי11/05/2009ומתפללת לשלומה של בתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאמיני
אירית12/05/2009אני מקווה שמצבה של ביתך השתפר ומתפללת בשבילך ובשבילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)