שאלה לגבי פגים בוגרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי פגים בוגרים
    ניב
    28/05/2009

    קראתי בעבר במקור כלשהו שאצל פגים עלולה להיות בעיה בכלי דם ראשי שיוצא מהלב. אסייג את דברי כי אינני בטוח שאני זוכר נכון את שקראתי. האם אצל פגים בוגרים קיים סיכון מוגבר לבעיות בכלי דם ראשי כמו היווצרות מפרצת אאורטה בטנית? הכוונה לסיכון גבוה יותר (גם אם הסיכון גבוה במידה מעטה מאוד) לפתח את ההפרעה בבגרות בהשוואה לשאר האוכלוסיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי פגים בוגרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדר בבילבול

    ד''ר אילן גור
    28/05/2009

    לניב חג שמח,
    לפגים יש סיכוי גבוה יותר של אי סגירה של כלי דם גדול הנקר דוקטוס והוא אמור להיסגר אצל כל ילוד שעות לאחר הלידה.
    אצל פגים בשל בעיות הנשימה וחוסר יציבות בלחצי הדם הכלי דם זה עלול להישאר פתוח ויחייב טיפול תרופתי ולעיתים גם ניתוח.
    אין קשר ביו בעיה זו למפרצת באאורטה ואין לפגים שכיחות יתר בבעיה זו בעתיד.
    יש להם מספיק בעיות נגררות לעתיד והקב"ה חסך את הבעיה הזו מהם.
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו