האם מדובר בפירכוסים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם מדובר בפירכוסים?
    אביגיל
    12/06/2009

    ד"ר גור בוקר טובֱ!

    הבת שלנו נולדה בשבוע 32 במשקל 1.930 והיום היא בת 35 ימים (כרונולוגית) ומשקלה הוא: 2.600 ק"ג. אשתי ואני שמנו לב כי בזמן שינה לעיתים היא כאילו נבהלת ועושה מעין "טיקים" לא רצוניים ולא מוסברים כמו רעידות קצרצרות ביד או ברגל או בכלל. לעיתים גם בזמן עירות.
    יש לציין שאין לה שום סיבה לבהלה כי אנו משתדלים לשמור בבית על רוגע, נועם ושלווה.
    תופעה זו חוזרת על עצמה לעיתים ובעיקר בזמן השינה.

    לפי חיפושים באינטרנט, קראתי כי יש לשים לב לפירכוסים.
    מהם פירכוסים , איך מזהים זאת??
    האם לדעתך זוהי התופעה?
    האם זה דבר טבעי ? ממה זה נובע?

    יום נעים,
    גבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם מדובר בפירכוסים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טבעי

    ד''ר אילן גור
    15/06/2009

    לגבריאל שלום,
    תנועות הבהלה של התינוקת שלכם הינם נורמליות לחלוטין. חלקם יכולים לבוא בעקבות רעש פתאומי ואחרות בעקבות חלומות רעים ולעיתים סתם תנועות לא רצוניות משינה. התכווצויות 0(פירכוסים ) באים יחד עם מחלה נוירולוגית ואינם קצרים ולא נעצרים כאשר מחבקים את התינוק בניגוד לתנועות לא רצוניות ללא קשר לבעיה נוירולוגי.
    המנעות טוטלית מרעשים לא תמנע תנועות כאלה וחבל על המאמצים הרבים שכם ותנו לילדה לגדול בסביבה רגילה גם היא קצת רועשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו