כלכלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלכלה
    יעל
    21/06/2009

    שלום דוקטור
    אני קוראת את השאלות בפורום ורבות מהשאלות עוסקות במשקל וכלכלה.
    (מסתבר שאני לא היחידה)
    ביתי נולדה בשבוע 32.4 במשקל 1500 שלושה וחצי שבועות בפגיה ללא סיבוכים.
    כעת בת חמישה וחצי חודשים שוקלת 5500
    בשבועיים האחרונים עלתה 110 גרם.(ניזונה ממטרנה סנסיטיב בלבד) בשבועיים הקודמים עלתה 350 גרם .
    מה דעתך על קצב הגדילה? יש לדעתך מקום להפנותה לבדיקת רופא או דיאטנית?
    האם כדאי להתחיל בקורונפלור להעשרה קלורית?

    תודה רבה לך ובוקר טוב.




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלכלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוקלת יותר מהצפוי

    ד''ר אילן גור
    25/06/2009

    בקר טוב יעל,
    אכן את צודקת זה מתחיל לשעמם לכתוב כל הזמן שתפסיקו להתעסק במשקלים כאילו נהייתם רוקחים המודדים מינונים של תרופות ושכחתם להיות אימהות הנהנות מגידול התינוק ( ראי גם תשובה קודמת של שואלת לפנייך).
    בגילה של בתך את אמורה לשקול אותה כל חודש ולא כל שבוע ואם היא עולה יותר מ-800 גרם בחודש אז עלייך להיזהר מהשמנה שאינה בריאה ילילדה.
    בודאי שלפי המספרים שכתבת אין צורך להוסיף כלום לכלכלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו