שוב ענייני כלכלה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שוב ענייני כלכלה..
    יעל
    28/06/2009

    שתי בנותי, שבוע 26+5 , שלושה חודשים מתוקן (שישה כרונולוגי) כיום שוקלות כ-5 ק"ג ועולות כ-25 גרם ליום. (נשקלות אחת לחודש.שבועיים)
    הן ישנות כל הלילה ואנו מקפידים על שש ארוחות ביום (מינימום חמש) מבלי להעיר בלילה.
    תזונתן היא חלב אם (בהנקה) והשלמה די משמעותית במטרנה סנסיטיב. מכיוון שאני מניקה איני יודעת כמה הן אוכלות בדיוק. אציין כי יש להן תאבון בריא ואני מניחה שאם אגדיל את המנות בבקבוק הן יגמרו.
    לעיתים נראה לי שהיו רוצות עוד... אבל אני לא רוצה להעמיס עליהן, לפני מספר שבועות ש"זרמנו" איתן, והן ישנו יותר ולפיכך נתנו רק 4 ארוחות (לפי דרישתן) היה אז ריפלוקס נוראי והן היו גמורות אחרי כל ארוחה.

    שאלותי הן (סלח לי על הסיפור הארוך...)
    האם יש כמות כלשהי פר ארוחה שעדיף לא לחרוג ממנה?
    האם להקשיב לעצמי בנוגע לאוכל כל עוד העלייה במשקל היא בסדר? (על אף שנראה שיכולות ורוצות לאכול עוד קצת)
    האם הרגלי האכילה עכשיו ישליכו על השמנה והפרעות אכילה בעתיד?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוב ענייני כלכלה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ב'

    ד''ר אילן גור
    28/06/2009

    לאמא לתאומות
    אכן סיפור ארוך אך מכל האפשרויות שנתת לעצמך תשובה ב' היא הנכונה.
    תזרמי אתן ותני להן לאכול לפי הקתב שלהן.
    הו עולות במשקל יפה ומתפתחות היטב וישנות טוב בלילה מה שנותן לך ולבעלך כוח להמשיך לטפל בהן.
    השמנה בגיל ינקות עלולה לגרור להשמנה ומחלות בגיל מבוגר ולכן ילד שמן אינו בריא ואין לכוון לשם
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו