מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עלייה תקינה במשקלאביגיל02/07/2009
ד"ר אילן גור היקר,
הקטנה שלנו היום בת חודשיים כרונולוגית. נולדה 1.900 בשבוע 32.
בשקילה האחרונה בטיפת חלב שקלה 3.680 ק"ג. נאמר לנו שם שהיא נמצאת באחוזון התחתון ,
כלומר מתחת ל - 3% ושיש להיות עם יד על הדופק.
אציין כי הקטנה אוכלת יפה וניזונה ממטרנה פגים ואוכלת רק מבקבוק - בין 70 ל - 90 cc
בכל 3 שעות.
שאלתי היא:
האם המשקל שלה היום הוא תקין ביחס לגילה ? האם יש באמת סיבה לדאוג ולהיות עם יד על הדופק???
אנא עזרתך בנושא.
המשך יום מקסים,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא יאומן!
מיכל02/07/2009הילדה שלך עלתה 1800 גרם בחודשיים! ! זה עלייה מאוד יפה ואת צריכה להיות שמחה וגאה. אחיות טיפת חלב האלה פשוט סתומות (סליחה על ההתבטאות זה פשוט מוציא אותי מדעתי) ולא מבינות כלום בפגים! במקום לבדוק את העלייה שלה במשקל מסתכלות על העקומות! ברור שבגיל חודשיים היא עדיין לא בעקומות! אני חושבת שצריך בתור הורים לפגים לפעול כדי שיעשו השתלמויות או משהו לאחיות בנושא פגים כי הבורות שלהן מזעזעת. וגם גורמת ללחץ מיותר פעמים רבות (גם את ההתפתחות הן בודקות לפי גיל כרונולוגי ולא מתוקן).
בקיצור, אחרי כל הנאום שלי :-) את יכולה להיות ממש שמחה ומאושרת על עלייה מצוינת במשקל, ואני בטוחה שזה גם מה שהדוקטור המקסים פה יענה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיכל היקרה - תשובה מאירת עיניים !!
אביגיל02/07/2009מיכל שלום ולילה טוב,
כל כך שמחתי לקרוא את תגובתך. אכן האחיות בטיפת חלב מתמקדות רק בתיאוריה היבשה.
כל כך נעים שיש עם מי לדבר, למי לפנות ולקבל קצת חיזוקים וכתף תומכת.
רק שתדעי : עשית לי את הערב...
המון תודות על התייחסותך
שיהיה ערב נפלא, שקט וכיפי!!!
לילה טוב,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמחתי לעזור... רק בריאות :-)
מיכל03/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגאה בך
ד''ר אילן גור03/07/2009למיכל בקר טוב,
אכן אבחנה נכונה לגבי משקלה של התינוקת. לו אחיות טיפות חלב היו מכניסות את המשקל בגיל 0 ולא בגיל חודשיים הילדה היתה באחוזון גבוה.
זה באמת מדהים עד כמה מאחיות טיפת חלב עובדות במצב אוטומט ללא חשיבה.
אני עובד כעת על תוכנת מחשב שתתקן מצב זה של טעויות "טיפת חלב" וכל אם בישראל תוכל לצפות בקצב העלליה במשקל של ילדיהם ללא צורך בייעוץ ברמה ירודה.
שבת שלום לך,
עלית כיתה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה :-)
מיכל03/07/2009ואני שמחה מאוד לשמוע על התוכנה.... מקווה שזה ישפר שם את המצב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובתה של מיכל תואמת את תשובתי
ד''ר אילן גור03/07/2009להילה בקר טוב,
אכן קבלת תשובה נכונה ממיכל.
עלייך להזכיר לאחות טיפת חלב להפחית חודשיים מגילה הכרונולוגי כאשר היא מקלידה את הנתונים ואולי יותר פשוט עשי זאת בעצמך
בהצלחה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)