טיפול בהתקפי גזים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בהתקפי גזים
    אביגיל
    04/07/2009

    ד"ר גור שלום רב,

    בני נולד בשבוע 32. היום הוא בן חודשיים כרונולגית. נולד במשקל 2 ק"ג.
    הוא סובל נורא מעצירות - נותן צואה אחת ליומיים במאמץ רב. (מקבל ברזל 4 טיפות).
    הוא סובל נורא מכאבי בטן, במיוחד בלילות. (אוכל רק מבקבוק מטרנה פגים 70 cc כל שלוש שעות).

    שאלתי היא:
    1. האם תדירות היצאות שלו תקינה?
    2. האם ניתן לתת לו טיפות להקלה כאלה שנמכרות ללא מרשם רופא ? שמעתי מהרבה אימהות שהן משתמשות בתכשיר שנקרא: "גרפווטר" המבוסס על צמחים. מה דעתך בנושא לאור ההנחיות האחרונות של משרד הבריאות???

    אנא עזרתך , אנו אובדי עצות כבר.
    בברכה,
    יונת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בהתקפי גזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן

    ד''ר אילן גור
    04/07/2009

    ליונת שהת שלום,
    תדירות יציאות של אחת ליומיים תקינה. לגבי כאבי הבטן שאת מתארת או אי הנוחיות שלו בלילות איני מאמין בכל מיני תכשירים העשויים מכל מיני דברים שאיני יודע מהם. הייתי ממליץ לך להגיע לרופא הילדים שלו שיבדוק אותו ויתרשם מהבטן שלו וממצבו הכללי וימליץ לך טיפול בהתאם לכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו