מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרעות אכילה?...גילי05/07/2009
כבר כתבתי כאן על שני התאומים שלי, היום בני 7 חודשים, שוקלים 7.000 / 7.500.
(נולדו שבוע 36, 1.600/ 2.000 ק"ג)
אף פעם לא היו אכלים גדולים, אך עלו בכל המדדים.
החישוב מהפגייה של 140 כפול משקל לחלק למס' הארוחות - כבר ממש לא תקף.
במיוחד עכשיו עם המוצקים. מגיעים אולי ל 700CC כולל מוצקים.
יכולים להיות כמה ימים שהם אוכלים ממש גרוע, הרבה פעמים אצל שניהם אותו הדבר. ויש ארוחות או ימים טובים יותר.
בשקילה האחרונה נראה שהעלו בממוצע לשבוע 100 גר' (הכי מעט שהיה עד כה), גבהו ועלו בהיקף הראש. (לא אכתוב כאן אחוזונים כדי שלא תכעס :-) )
כולם אומרים "לזרום עם הילדים"... וכו'...
מתי להפסיק לזרום ולהבין שאולי יש בעיית אכילה?...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד דבר...
גילי05/07/2009אני עדיין שואבת חלב, הם ניזונים מחלב אם, ירקות פירות, בשר, עוף, קטניות, פחמימות....
אני מכינה להם ארוחות טעימות ומגוונות... הם יכולים ביום אחד לטרוף מנת פירות עשירה, ויום אחר כך לא לגעת בה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתי תביני שאת בסדר?
ד''ר אילן גור05/07/2009לשירי ערב טוב,
ילדייך עלו יפה במשקל וכעת קצב העליה במשקל יורד והם לא יעלו 200 גרם בשבוע אחרת הם יגיעו למשקל 13 קג בשנה. קצב העליה בחצי השנה השניה הינו של 3 קג בסהF" מה שמסכם עליה ממוצעת של 500 גרם בחודש. ( 100-150 גרם בשבוע).
בגיל זה הילדים אוכלים לפי רצונם ולא לפי פרוטוקול ובאם תפנימי זאת חייך יהיו קלים לעין ארוך.
אז תמשיכי להתאמץ אך לא יותר מזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך... הסבר על: למה אני ככה...
גילי05/07/2009יש משהו ששלושת השבועות בפגייה שינוּ אצלי לתמיד. רק 3 שבועות, אבל עדיין... אחרי ניתוח קיסרי לנסוע כל יום מהבוקר עד הלילה לפגיה, לשאוב חלב כי גרמו לי להבין שאם ישתו תמ"ל לא יגדלו מספיק טוב (העידוד להנקה בפגיה הוא ממש מוגזם...)
לא הספקתי להיות אמא לילדים רגילים, ונזרקתי ישר למי הפגיה העמוקים.
שם האחיות גרמו לי להרגיש שאם הילד לא יאכל 60 CC אלא 55, אוי ואבוי.
יום אחד הילד נחלש ואכל פחות, ונתנו לו מנת דם לוריד, שיתחזק כדי שיאכל יותר.
האמת?... עכשיו כשאני כותבת את זה אני מבינה את הטראומה, וחבל לי שהילדים שלי עדיין מושפעים מהעניין, אפילו שהשריטה בראש היא שלי ולא שלהם...
אתה צודק, אני צריכה דחוף להירגע.
סתם רציתי שתדע שאני לא סתם פסיכית.
תודה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבין אותך
ד''ר אילן גור05/07/2009ערב טוב שירי,
שלא תהיה פעם באה אך אם תהיה נאמץ אותך על מנת לתקן את החוויה.
עכשיו תהני מגידולם ותתענגי על חווית האימהות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה והמשך שבוע נעים :-) :-)
גילי06/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)