חום לאחר חיסונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום לאחר חיסונים
    אביגיל
    16/07/2009

    ד"ר אילן גור שלום ולילה טוב,

    ביתי שכעת בת שבוע (מתוקן) וחודשיים כרונולוגית שוקלת 4.300 ק"ג, קיבלה ב - 14.7 שני חיסונים:
    מחומש + פינמוקוק. בערב הראשון של מתן החיסון, הופיע חום של 38 , נתתי טיפות להורדת החום והחום ירד בהדרגה. ביום למחרת הופיע שוב חום בצהרי היום: 37.9 .היא קיבלה שוב טיפות ועשינו לה אמבטיה במים פושרים - ואז החום ירד שוב. יש משהו שמדאיג אותי מאוד: אנו כעת יומיים לאחר מתן החיסונים, היא כל הזמן עייפה, נרדמת מהר מאוד . אציין כי היא אוכלת בסדר גמור ובוכה מדי פעם... אך איננה עירנית קצת בשעות היום, דבר שאפיין אותה לפני. אני לא יודעת אם זוהי אפטיות או עייפות מדאיגה, האם זה מסוכן או שיחלוף? מה צריך לעשות? יש דרך לטפל בעייפות או אפטיות שכזו?

    ממתינה בקוצר רוח לתשובתך,
    יונת - אמא טרייה וכעת מאוד מודאגת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום לאחר חיסונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום מוגדר מעל 38

    ד''ר אילן גור
    18/07/2009

    לציפי שבוע טוב,
    חום גבוה בתינוקות מוגדר רק מעל 38 מעלות. אין טעם להתנפל על תינוק בחום 37ץ9 עם אקמול ואמבטיות פושרות.
    לגבי האפקט של החיסון אכן הוא עלול לגרום לעליית חום ב-24 השעות הראשונות. מעבר לזה באם יש חום יש להיבדק ולשלול גורם אחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו