מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שנת לילה רצופה ...אביגיל20/07/2009
ד"ר גור שלום ,
אני מפנה אליך שנית שאלה שמטרידה את מנוחתי:
ביתי היום בת שבוע וחצי - מתוקן. נולדה בשבוע 31+5. היום משקלה : 4.300.
אוכלת מבקבוק בדר"כ כ - 90 cc. כל שלוש שעות מטרנה סנסטיב לפגים.
( ביתי נולדה במשקל : 1.930).
שאלתי היא האם אפשר / מותר לאפשר לה לישון בשעות הלילה יותר מחמש שעות? האם ניתן לאפשר לה אפילו לישון 7 שעות??
אני קצת חוששת שאם תיארך השינה שלה, משקלה ייפגם, אך מצד שני לישון זה גם חשוב ובריא עבורה ואני אשמח לישון קצת יותר בלילה ...
מה דעתך בנושא?
יום נעים,
ציפי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רופאה אבל כאמא לפג
אמא לאלעד20/07/2009לעניות דעתי ביתך שוקלת מצויין ואם היא אוכלת יפה אז לדעתי אין שום בעיה שתתחיל לאכול לפי הצורך.
תכפילי את המשקל שלה ב 130-150CC וזוהי הכמות היומית שלה.
תחלקי במס' ארוחות וכך היא תאכל יפה וגם תישן בלילה. וגם את....
לנו הרופא אמר שמ4 ק"ג לעבור להנקה לפי הצורך ואני בטוחה שכנ"ל בתחליף.
כהורים אנחנו נכנסים למצוקת האכלה וכדאי לסיים עם זה במהירות לפני שנשגע ונפטם את המתוקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך אמא'לה
אביגיל20/07/2009היי שלום לך אמא יקרה,
קודם כל תודה רבה על תשובתך מאירת העיניים.
עזרת לי להיות רגועה...
האם תוכלי להסביר קצת יותר מה כוונתך?
במה יש צורך להכפיל את משקל גופה? למה ב - 130-150 cc? זוהי הכמות שעליה לאכול?
אשמח להסבר ממי שחווה זאת גם!
שיהיה לך יום מקסים רצוף הנאות,
ציפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל עוד היא ישנה תהני מזה
אירית20/07/2009גם כשביתי נולדה הייתי בלחץ מזה אבל זה שטויות אם היא תהיה רעבה היא תום - בוודאות!! ואל תדאגי למשקל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



