רמת אשלגן גבוהה בתינוק בן חודש וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רמת אשלגן גבוהה בתינוק בן חודש וחצי
    רותם
    06/10/2009

    היי,
    בני בן החודש וחצי בעל כליה מולטיצסטית אחת. כליה שניה תקינה. תפקודי כליות מצוינים (0.28). אך רמת האשלגן בדם נמצאה גבוהה 6.3 בשתי בדיקות (כדי לשלול בעיה טכנית במעבדה).
    לאחר הייעצות עם נפרולוג נשלחנו לעשות אקג שיצא תקין- כדי לשלול הפרעות בקצב הלב.

    בני נולד פג במשקל 2 ק"ג בשבוע 36.

    הוא ניזון מחלב אם ומסימילאק רגיל, כעת הוא ניזון מחלב אם ווממטרנה סנסטיב. התבוננתי בתווית שעל גבי האריזות וישנו הבדל ברמת האשלגן. ב100 מ"ל מזון מוכן בסימילאק יש משהוא כמו70 לעומת 108 במטרנה סנסטיב. האם ייתכן כי השינוי במזון גורם להבדל בבדיקות הדם,
    לפני חודש לא היה אשלגן גבוה, התינוק נותן שתן לאחר כל ארוחה. כל תיתול ספוג בשתן.

    אשמח לשמוע דעתך,
    תודה רבה,
    רותם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    אלה קושניר
    08/10/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=269 id=link]תזונת תינוקות[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו