גזים?דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גזים?דחוף
    שרית שלב
    11/11/2009

    בני תאום נולד בשבוע 32 במשקל 1892 כמובן ללא רפלקס המציצה שהה בפגיה שבועיים כאשר הכל התפתח מצויין ללא סיבוכים שוחרר הביתה במשקל 2 ק"ג.
    כיום בן חודשיים כרונולוגי שוקל 3250 ,אוכל מטרנה רגילה מאחר ורמת הסידן גבוהה .
    הבעיה היא שברגע שמתחיל לאכול הוא מתחיל להתכווץ פעך ליציאות ופעם לגרפס בצורה שממש גורמת לו לבכות להיות לחוץ ואפילו לבכות אבל ממשיך לאכול.
    מה לעשות האם זה יעבור? להחליף אוכל? או פשוט להמתין וזה גזים.

    תודה רבה לך וברצוני לציין שהפורום מדהים ואני מקבלת תש' להמון שאלות דרכו אז תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גזים?דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזים?דחוף

    אלה קושניר
    12/11/2009

    שלום שרית
    אני לא ראיתי בנך ולא יודעת עד כמה הוא סובל
    באופן כללי זה נורמלי, כשמתחילים לאכול אז פריסטלטיקה (תנועת מעיים) מתחילה יותר לעבוד, כנראה כל הסימנים שתיארת נובעים מכך, הוא ממשיך לאכול אז זה לא כל כך מפריע לו
    אני שמחה שהפורום עוזר לך:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו