שתי שאלות נוספות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתי שאלות נוספות
    מורן
    17/08/2011

    שלום לכן שושי וליה ותודה על התגובה המהירה,
    ברצוני לברר עוד שני עניינים:
    1. שמעתי סברה שאומרת שלא טוב לערבב שני סוגי בשר באותו התבשיל(למשל בקר והודו או הודו ועוף).
    האם זה נכון?
    אני נוהגת להכין לילדיי קציצות מבושלות של בקר יחד עם הודו אדום .
    2. האם חשוב לשטוף פירות וירקות בסבון או שמספיק לשפשף היטב תחת זרם מים?
    תודה שוב, אתן מקסימות,מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתי שאלות נוספות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי שאלות נוספות - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    17/08/2011

    מורן מקסימה,

    אני לא מכירה מגבלה של ערבוב של שני סוגי בשר. מבחינה קולינרית, אין כל כך הגיון של בישול בשר בקר ועוף ביחד, אך ביחס לקציצות, להיפך. אני חושבת שערבוב יוצר תוצאה בריאה יותר וטעימה יותר.

    לעניין שטיפת פירות. לא נראה לי שיש תשובה חד משמעית.

    אומר לך מה אני עושה: ירקות ופירות שיש להם קליפה קשה ודחוסה, כגון שזיפים או פלפלים, אני שוטפת עם סבון ואפילו מקרצפת בעדינות. אלה שיש להם קליפה "רכה" כגון אפרסקים או קישואים אני שוטפת היטב במים ולעיתים מקרצפת עם ספוגית ניקוי ללא סבון, כי אני כן חוששת מאפשרות של ספיגת הסבון.

    לעיתים, השריה קצרה במים מנקה מאד ומשחררת חומרים לתוך המים.

    השתמשי בהיגיון הבריא שלך. וחלילה לא לנהוג בפנטיות בשום דבר. תמיד כדאי לפעול בשכל ישר ולעשות את הכי טוב שאפשר בכל רגע נתון.

    מקווה שעזרתי.

    שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי שאלות נוספות - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    21/08/2011

    אני לא יודעת על כל בעיה בשילוב של שני סוגי בשר, אני יודע שיש כאלה שאפילו מעדיפים את זה...
    בנוגע לשטיפת פירות וירקות, אני קונה אורגני ושוטפת במים. איכשהו לשים סבון על משהו שאני מכניסה לפה לא מרגיש לי נכון. יש תכשירים ייעודיים שיכולים להתאים לשטיפה של ירקות ופירות, אולי כדאי לנסות אותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו