תזונה בהריון שליש אחרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה בהריון שליש אחרון
    מורן
    30/08/2011

    שלום לכן,
    רציתי לשאול על איזה מזונות לא כדאי לוותר בשליש האחרון של ההריון?
    אשמח גם לקבל מתכון קל לכוסמת/קינואה / מרק עדשים.....
    תודה,מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה בהריון שליש אחרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה בהריון שליש אחרון - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    30/08/2011

    גם בשליש השלישי של ההריון יש להקפיד על תזונה מאוזנת, דלת שומן ללא כימיקלים ואבקות וללא חומרים מעובדים. כדאי להשתמש רק במוצרים טריים וטבעיים, דלי שומן, הרבה ירקות, קטניות (עדיף מונבטות כדי לא להכביד על מערכת העיכול), דגנים מלאים, קמח או לחם מחיטה מלאה ועד 3 פירות ביום. לא לוותר על 2 כפות שמן זית (ללא בישול) ביום.

    יש להקפיד על אכילת כל אבות המזון כולל: חלבונים (בשר, עוף, דגים, הודו העיקר דל שומן, ביצים, סויה, מוצרי חלב עד 5% שומן ותערובת של דגנים מלאים+קטניות), דגנים מלאים (בארוחה עיקרית, לפחות כוס של דגן מבושל) והרבה ירקות.

    כוסמת וקינואה ודגנים בכלל, אפשר להכין כמו אורז. מטגנים בצל קטן קצוץ דק עם כפית/כף שמן, מוסיפים 2 כוסות דגן, מלח ופלפל לפי הטעם, מוסיפים מים עד כיסוי + 1 ס"מ. מבשלים בסיר ללא מכסה עד שרוב המים נספגים, מכסים הסיר ומנמיכים להבה וממשיכים לבשל עוד כ-10 דקות, עד לספיגת כל הנוזלים וריכוך מלא. אחרי כיבוי הלהבה, רצוי להמתין עוד לפחות 20 דקות לפני שאוכלים. אם אין 20 דקות, אפשר לאכול מיד.

    אפשר גם להוסיף קוביות ירקות, מוקפצות מראש במחבת לחוד (עם כפית שמן), ומוסיפים לסיר הדגנים בזמן שמנמיכים את האש ולפני שמכסים את הסיר. מערבבים, מכסים את הסיר ומניחים לבישול סופי ומיזוג טעמים.

    מאחלת לך המשך הריון קל, לידה קלה ושמחה והמון מזל טוב על האירוע המשמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה בהריון שליש אחרון - תגובה - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    09/09/2011

    בנוסף למה ששושי המליצה, אני הייתי אומרת ביצה כל יום או לפחות 5 פעמים בשבוע. זאת כדי להבטיח מנה חלבונית איכותית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו