מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עוף גוזלאריאל05/09/2011
שלום! לאחרונה התחלתי להכנס למודעות בכל מה שקשור לתזונה נכונה וספורט, גם עברתי לגור לבד אחרי שטיילתי לי בחו"ל ועכשיו שיש לי שיגרה אני יכולה גם להכניס בה בריאות וכושר...אני בשלנית מתחילה...אז בחודשיים הראשונים הכנתי דברים מאוד בסיסיים וקלים...אני מוכנה לעבור שלב:) אני רוצה להתחיל להכין תבשילים עם עוף אך לא ממש יודעת מאיפה קונים...? באיזה מצב קונים טרי קפוא? ואם קונים טרי כמה זמן עד שאפשר להכין אותו? וגם, אחרי כל הכתבות והמאמרים שהיו על עוף ואנטיביוטיקה, עד כמה זה באמת משנה איפה קונים או איזה חברה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאריאל...
יערה08/09/2011אני תמיד מעדיפה לקנות טרי...אבל את יכולה גם לקנות קפוא אם את יודעת שיש לך זמן להכין רק אחרי כמה ימים. אני גם מאוד מקפידה לכל מה שנכנס לי לפה, מבחינה בריאותית לכן אני משתדלת לקנות מצרכים שאני יודעת שהם איכותיים. בעוף (שזה הבשר היחיד שאני אוכלת..) אני קונה את עוף שמגדלים אותו ללא הורמונים ואנטיביוטיקה. הוא גם מאוד טעים...אני נוהגת כמובן להוסיף לזה בצד איזה פחמימה כמו אורז מלא, כוסמת, בורגול...וירקות מבושלים או טריים..מאחלת לך בהצלחה ורק בריאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוף גוזל - תגובה
ליה שומרון פינדר09/09/2011אריאל, אנחנו לא יכולים להמליץ פה על חברה ספציפית, אבל כל עוף ללא אנטיביוטיקה והורמונים הוא טוב, אם הוא אורגני הוא אפילו יותר טוב. אולם אורגני הוא לרוב קפוא ויקר... אז תבדוק מה יש לשוק להציע ותעשה את הבחירה המושכלת.
בתיאבון ולבריאות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


