פרורי לחם תעשייתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרורי לחם תעשייתיים
    טליה
    31/12/2011

    טרחתי וקראתי את רשימת הרכיבים על שקית תמימה של פרורי לחם בסופרמרקט, כול הסוגים שהיו שם, וחטפתי על המקום כאב בטן וכאב ראש ובעיקר כאבי מצפון, על כול הפעמים בעבר שבהם השתמשתי במוצר הזה לבישול לילדים שלי, כמובן בגלל בערות, אז בכלל לא היו הכלים להבנת הנקרא ברשימת הרכיבים, הבנה שלכם יש חלק חשוב בבנייתה, ועל כך שוב ברכות לכן ולנועם השיח שלכן. והשאלות: 1) למה הם צריכים לכל הרוחות כל כך הרבה תמיכה כימית במוצר כול כך פשוט? 2) אני חוזרת כמובן להכין לבד, כמו פעם כשגררנו על פומפייה טוסט מלחם לבן, רק שאני לא זוכרת איך הכי טוב לעשות זאת בכמויות גדולות, האם להיעזר במעבד מזון, האם טוב להקפיא, אז אנא- איך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרורי לחם תעשייתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרורי לחם תעשייתיים - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    31/12/2011

    תודה על המשוב ואני שמחה שאת מסתכלת ברשימת המרכיבים של המזון המוכן. זה מפתח חשוב לתזונה בריאה.

    כדי להכין פירורי לחם ביתיים, בטוחים וטעימים כדאי להשתמש בלחם מחיטה מלאה או שיפון או כוסמין, שגם הוא כמובן, אינו מכיל כימיקלים או חומרים משמרים. כדאי לפרוס את הלחם ולקלות את הפרוסות בגריל. לקרר ולטחון במעבד מזון. את הפירורים המוכנים כדאי לאחסן בצנצנת זכוכית או קופסא אטומה במקרר או במקפיא.

    אפשר גם להשתמש במוצרים אחרים, טבעיים ונטולי חומרים מזיקים כגון: בייגלים, קרקרים, פתית וכו'. אותם ניתן לטחון ישירות במעבד מזון. אפשר גם להכין פירורים קצת גסים לשימוש במנות שיש חשיבות ל"קרנצ'יות".

    בהצלחה, שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו