אפייה עם שמרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפייה עם שמרים
    טליה
    31/12/2011

    האם שמרים, מכול הסוגים, נחשבים מזון בריא? האם יש חשיבות בצמצום הכמות שלהם במזון? הם גורמים לפעמים לקשיי עיכול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפייה עם שמרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפייה עם שמרים - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    31/12/2011

    שמרים תעשייתיים עלולים לעורר בעיות עיכול אצל אנשים.
    לא הייתי ממליצה להימנע באופן גורף, אבל לצמצם, להעדיף לחמים על בסיס של מחמצת שאור וללא שמרים.
    מי שיש לו בעיות עיכול - עד כמה וכמה כדאי לו לצמצם ואפילו להימנע מצריכה של מזונות עם שמרים... במיוחד מי שיש לו קנדידה או פטרייה מסוג אחר.
    אגב, לא כל השמרים הם אותו הדבר, שמרי בירה הם שמרים שאפשר לקנות והם יוצאי דופן בהיבט הזה ומתייחסים אליהם כאל מזון בריא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמרי בירה

    טליה
    01/01/2012

    מתאימים לאותן מטרות של השמרים הרגילים? והאם שמרים תעשייתיים הם כול הסוגים שאנחנו קונים בסופרמרקט? ועוד שאלה בהמשך לתשובה שלך- אם כך, אם אני מצליחה להשיג תוצאה טובה באפייה עם כמות מופחתת של שמרים, אפשר להתייחס אל זה כאל סוג של הישג? אוי לא התכוונתי שזה יישמע כל כך מליצי, סליחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמרי בירה - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    02/01/2012

    לעניין שמרים אוסיף: כמות השמרים היא פונקציה של זמן ואולי גם עצבים של האופה.

    ניתן לשים בככר לחם 1/4 כפית שמרים, ולהניח את הלחם ללילה שלם או ליום שלם. בסוף הוא יתפח וגם ייצא מאד טעים.

    כך שניתן בהחלט לצמצם את כמות השמרים למינימום ועדיין לקבל תוצאה מצויינת.

    ועוד צ'ופר!!! כאשר שמים רק 1/4 כפית שמרים ומשאירים את הלחם לאפילו 18 שעות, אז לא צריך ללוש אותו. אפשר להכין בצק רך למדי ולהניח לו לתפוח במשך 18 שעות ואחר כך להכין אותו כרגיל. אחרי ההתפחה הראשונה ההתפחה בתבנית תקרה הרבה יותר מהר.

    זאת מנסיון אישי מאד מוצלח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שושי, תודה על הלחם

    טליה
    04/01/2012

    למעשה שאלתי על היתרון בצמצום כמות השמרים בדיוק בגלל הלחם הזה, שאני "מתעסקת" איתו כבר כמה שנים, מאז פרסום המאמר על הפלא, שנודע מאז בשם "לחם ללא לישה" בניו-יורק טיימס ב- 2006. מתעסקת זה אומר שאני אופה ואופה ואופה, בכל הצורות וההרכבים האפשריים. למעשה הלחם הזה פותח אוקיאנוס של אפשרויות, ואם השתמשתי בדימוי הזה, אז אני עדיין לא התרחקתי מהחוף, אף על פי שכבר ניסיתי אלפי צירופים, וכולם יוצאים טוב ומעניין. אני מכינה עכשיו חומרים לקראת סדנאות שאעביר ללימוד השיטה, ולכן רציתי להעשיר את הידע שלי, ולהיות בטוחה שאכן יש יתרון בהפחתת כמות השמרים. אז שוב ממש תודה על זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו