טסט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טסט
    תוהה
    29/01/2012

    טסט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טסט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טסט - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    29/01/2012

    אפשר הסבר? טסט למה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנצלת לכתוב הודעה כי לא עובד

    שני
    29/01/2012

    הי בנות
    הי שושק'ה!!! אפיתי את המתכון שנתת לי. מעולה!!!
    כ"כ נהניתי מהתהליך והלחם יצא ממש טוב. קרום רך ומרקם טוב
    והיה כ"כ כיף ללוש אותו. כמובן יש עוד מה לשפר כל הזמן ובייחוד ללמוד
    את הכמות של המים , אבל סה"כ הסתדר מצויין.

    רציתי לשאול האם אפית פעם לחם רק על בסיס שיפון ואיך יצא
    אשמח לשמוע התרשמות

    תודה וכל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משום מה לא ניתן לכתוב הודעה חדשה

    שני
    29/01/2012

    ההודעה לא נשלחת ניסיתי מס' פעמים
    וגם כתבתי לצוות הטכני......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנצלת לכתוב הודעה כי לא עובד - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    29/01/2012

    היי מור,

    אני כל כך שמחה שהצליח לך וגם שנהנית. איזה כיף!!

    אני אופה לחם על פי רוב עם קמח שיפון. אני בדרך כלל מערבבת שיפון עם קמח מלא. ביחס של חצי חצי או שליש ושני שליש. איך שבא לי. קמח שיפון מאד משפר את הלחם ומשביח את טעמו, רק שהוא תופח פחות והלחם יוצא קצת יותר דחוס. זו הסיבה שאני מערבבת בין הקמחים. כך הלחם יוצא יותר אוורירי וטעים ונהנים מכל העולמות.

    את יכולה גם לערבב קמח כוסמין ביחס של שליש כוסמין שליש שיפון ושליש קמח מלא. מה שבא. לא לחשוש מערבובים.

    ביום שישי הייתה אצלי בתי עם משפחתה לשבת. מכיוון שאני מחלימה מניתוח, היא לקחה על עצמה את אפיית חלות השבת. לצורך כך השתמשנו בקמח 70%, שהוא קמח מעולה. שקצת קילפו את הקליפה שלו אך כל הערכים התזונתיים נשמרים. אבל הוא מאד עדין ורך ודומה במרקמו לקמח לבן.

    היא הכינה את הבצק (במעבד מזון) ושמה בקערה. ביקשתי ממנה ללוש קצת, לתת לבצק לנוח וללוש שוב. כך 4 פעמים. בכל פעם היא שאלה אם אפשר כבר לקלוע את החלות, וכל פעם אמרתי לה שצריך שוב "להפיל" את הבצק וללוש קצת. כל פעם היא חשבה שיאללה, אפשר כבר לקלוע את החלות ולסגור עניין, ואילו אני התעקשתי שתעשה את התהליך כמו שצריך. היא כמובן עשתה זאת, והחלות יצאו פשוט מדהימות, אווריריות, רכות ונימוחות. זה היה ממש כיף. ללחם צריך הרבה סבלנות ואהבה. והתוצאות בהתאם.

    אז תמשיכי להצליח ושתפי אותנו בהצלחותייך. זה עוזר לגולשים אחרים ומעורר בהם השראה וחשק לעשות גם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנצלת לכתוב הודעה כי לא עובד - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    29/01/2012

    נראה לי שלא קראתי את שאלתך טוב. שאלת אם אפיתי רק עם שיפון. בהחלט כן. אפשרי, רק קחי בחשבון את מה שאמרתי. הוא תופח פחות וקצת יותר דחוס. אבל מאד טעים. דרך ההכנה אותו דבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך ולחם מתוק

    שני
    29/01/2012

    הי שושק'ה
    ראשית אני מאלחת לך החלמה מהירה וקלה ביותר.
    תודה רבה על תשובותייך המפורטות.
    אכן למדתי מימך שצריך ללוש את הלחם וכמה שיותר וזה מה שתורם לו לאווריריות
    ולקלילות (ומי היה מאמין שאני חסרת הסבלנות אהנה מכל לישה :)))
    וואו לעשות חלה זו באמת כבר דרגה גבוהה.....
    כן התכוונתי ללחם שיפון בלבד מכיון שתהיתי אם הוא דווקא בגלל דחיסותו משביע יותר . אני חייבת לציין שהופתעתי מהמרקם של הלחם (שיפון-מלא) שלמרות שהם קמחים "כבדים, הלחם יצא קליל ואף מתפורר מעט. אני דווקא רוצה דחיסות שישביע יותר. בכל אופן אני שוב אאפה את הלחם הזה בדיוק להתאמן שוב.

    עכשיו יש לי שאלה לגבי לחם מתוק
    עלה לי רעיון במקום עוגה להכין אותו מתכון שנתת לי בתוספת תאנים/שזיפים מיובשים שאני ארתיח כדי שיתרככו ואני ארסק אותם במעבד ואח"כ אוסיף אותם
    בתוספת מים. רציתי להתייעץ איתך לדעתך האם הלחם יהיה בצק? יהיה כדור
    כמו קודם? כלומר לא יתפורר לי?
    אשמח לתשובתך
    והמון המון תודה לך יקירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך ולחם מתוק - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    29/01/2012

    היי מורן. לגבי לחם מתוק או בכלל תוספות ללחם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, לחובבנים כמונו, היא כדלקמן:

    את מכינה את הבצק לגמרי כרגיל. עם כל השלבים, עד ההתפחה האחרונה לפני הכנת הככר.
    מכינה את התוספות. אם את רוצה שזיפים וצימוקים ואולי להוסיף גם אגוזים שבורים, אני מציעה לך לא לבשל אותם. אין צורך. הם רכים דיים. כן חתכי אותם לחתיכות בגודל שאת רוצה. אפשר לחתיכות בגודל של חצי זית. כנ"ל האגוזים. כדאי לשבור. הכיני את התערובת ושימי בקערה. את צריכה כמות של כ-2 כוסות תערובת. כמובן שזה גם ניתן לשינוי ותלוי ברמת הכמות של התוספות שאת מעוניינת להכניס.

    בשלב הכנת הככר, רדדי את הבצק למלבן בעובי של כ-1 ס"מ. פזרי על המלבן את התוספות המתוקות בשכבה נחמדה, בעובי של 1 ס"מ גם. גלגלי את הבצק לרולדה והדקי היטב תוך כדי גלגול. הדקי את הרולדה ועצבי אותה בידייך לצורה של ככר.
    אחרי שהרולדה מגולגלת, אך יכולה לפזר שומשום או אגוזים שבורים ולהמשיך לגלגל את הרולדה על השומשום והאגוזים. הבצק "יבלע" את התוספת ויהיה לך גם מילוי מבחוץ.
    הניחי את הככר בתבנית (אני אוהבת לשים בתבנית אינגליש קייק. זה שומר על הככר והיא מקבלת צורה יפה). הניחי להתפחה ואפי כרגיל.

    אפשר להוסיף כך כל מיני תוספות וכל תוספת תיצור לחם עם טעם ואפיונים אחרים לגמרי: בצל מטוגן, עגבניות מיובשות, חצילים קלויים, כל מיני גרעינים וכו'.

    יש עוד דרכים לקליעה יותר מתוחכמת, אך התחילי כך וחזרי אלי ואתן לך עוד טיפים ללחמים ממולאים מרהיבים.

    יש כמובן אפשרות ללוש את הבצק עם כל התוספות בפנים, אך נראה לי שהדרך הזו תקל עלייך ותבטיח תוצאות טובות. בהצלחה. שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך ולחם מתוק - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    29/01/2012

    וכמובן תודה על האיחולים, וחלה זה לא כזה מסובך.....עוד יבוא. כשתגיעי לשם תגידי לי ואשמח להדריך אותך איך להכין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו