שאלה על בשר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על בשר
    אורח
    28/02/2012

    שלום,

    אני מבינה שזה פורום של תזונה טבעית
    האם אפשר לשאול שאלה על בשר?
    במידה ולא, ועדין תוכלו לענות אודה לכן

    כאשר אני חותכת בשר עוף מהקצב לפני בישול
    על קרש חיתוך
    האם זה תקין?
    איך מומלץ לנקות את הקשר חיתוך אז?

    אותה שאלה על כל כלי מטבח שבא במגע עם בשר חי
    איך מומלץ לנקות אותו?
    האם יש המלצה מיוחדת?

    ומה לגבי ספוג הניקוי עצמו?
    האם גם אותו יש לנקות לאחר מכן בצורה מיוחדת?

    שאלה נוספת באותו הקשר:

    האם כרשא שמים בצל בסיר ואז חתיכות קטנות של חזה עוף,
    ועל זה גזר וגמבא ועוד רכיבים
    כאשר הבשר החי עדין בא במגע עם הירקות
    האם זה בסדר?
    למרות שהבישול הוא הבסך הכל כ20 דקות
    עדין חשוב לי לדעת אם זה בסדר שזהם באו במגע - הבשר החי והירקות באותו הסיר

    תודה רבה
    מעריכה מאד את התשובות והזמן שלכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על בשר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על בשר - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    28/02/2012

    על כל השאלות התשובה חיובית. אין בעיה לחתוך עוף על קרש חיתוך ואין בעיה לבשל עוף עם ירקות בסיר. הכל בסדר.

    קרש חיתוך יש לנקות היטב עם מים חמים וסבון כלים ומטלית ניקוי. אם זה קרש מעץ, אז פשוט מקרצפים היטב, ואם זה משטח חיתוך מפלטיק, אפשר לנקות גם עם אקונומיקה ולשטוף היטב.

    הפורום שלנו הוא פורום של אוכל שפוי ובריא, ואנחנו גם אוכלים בשר, רק בתנאי שהוא דל שומן, ללא עור וללא שומן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו