בישול בשמן זית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בישול בשמן זית
    אורי
    06/08/2008

    שלום, האם יש הנחיות מסויימות לטיון בשמן זית? אם שמן שהוא גם לבישול וגם לתבול הוא טוב בדרך כלל? איזה שמן זית לא לקנות ואיך לבדוק את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בישול בשמן זית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן זית

    ליה שומרון פינדר
    06/08/2008

    שמן הזית הוא שמן בריא מאוד. הדרך הבריאה ביותר להשתמש בו היא לתיבול של סלטים או תבשילים.

    ניתן לטגן בשמן זית טיגון קל בלבד, הוא לא מתאים לטיגון ממושך או עמוק כיוון שטמפרטורת השריפה שלו נמוכה יחסית.

    חשוב לזכור שכששמן נשרף הוא מתחמצן ובמצב זה הוא מזיק לגופנו.

    שמן הזית האיכותי ביותר הוא שמן זית מכבישה קרה. לא הייתי ממליצה לקנות שמן זית שלא כתוב עליו שהוא מכבישה קרה. את איכות שמן הזית ניתן בד"כ להרגיש בטעם, ובצבע - טעמו צריך להיות טעם של זיתים, לעיתים אף מריר, וצבעו ירוק.

    כדאי לאכסן שמן זית במקום קריר וחשוך - או לקנות את השמן בפח.

    שמן, מכל סוג, שנחשף לחום ולאור מאבד הרבה מערכיו התזונתיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו