מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כדורי שוקולדשני20/02/2009
הי לכולם! אני מכינה תמיד כדורי שוקולד עם 100 גרם חמאה... רציתי לשאול אם זה אפשרי להכין עם שמן קנולה שיהיה יותר בריא.. אם כן אז איזה כמות.... ויצא לי אותו טעם כמו עם חמאה? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן במקום חמאה
ליה שומרון פינדר20/02/2009הי שני,
אני לא מכירה את המתכון אבל אני מניחה שבמקום 100 גרם חמאה את יכולה לשים 1/3 כוס שמן נייטרלי (קנולה למשל) וזה יהווה תחליף טוב. את יכולה אפילו לנסות לשים קצת פחות.
בנוגע לטעם... לצערי לא יהיה לזה את אותו הטעם.
אבל אני בטוחה שזה עדיין יהיה טעים.
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליה, תודה
שני20/02/2009בעיקרון המתכון הוא: 200 גרם ביסקוויטים 100 ג' חמאה 1/3 כוס חלב חצי כוס סוכר 1/3 כוס קקאו כפית תמצית וניל.... זהו בעיקרון.... אני אנסה עם שמן אבל עכשיו אני חושבת אם אפשר לוותר בכלל על השמן ופשוט לשים כוס חלב במקום... זה גם טוב? או שזה יתפורר לי? מה את אומרת? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שני
ליה שומרון פינדר20/02/2009אני לא הייתי שמה כוס חלב, אלא הייתי מחברת את כל הרכיבים מלבד החמאה ובודקת מה חסר לפי המרקם. את יכולה לנסות לשים חלב אבל בהדרגה, אפשר אולי קצת חלב וקצת שמן. צריך לנסות.
תכתבי בסופו של דבר את המינונים ותחלקי עימנו. נשמח מאוד!
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


