אוכל לגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוכל לגן
    אימא
    27/05/2009

    אנחנו מתחילים (בעקבות יעוץ) לנסות כעשרה ימים להעביר את הבנות (4, 6, עם נוזלים באוזניים וירידה בשמיעה) לתזונה בלי קמח (מכל סוג, לא לבן, לא מלא), להפחית בסוכרים, ומוצרי חלב אנחנו כבר לא אוכלים כמה זמן.
    השאלה היא מה אפשר לשלוח להן לגן לארוחת בוקר (במקום סנדוויצ'ם) ולארוחת צהריים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל לגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל ללא גלוטן

    ליה שומרון פינדר
    28/05/2009

    שלום לך אמא נחמדה,
    לא בדיוק הבנתי אם הבעיה היא עם קמח חיטה מכל סוג או גם קמח שיפון וכל מה שיש בו גלוטן. אם הבעיה היא רק עם קמח חיטה אז אין בעיה להשתמש בלחם שיפון (100%), יש כל מיני סוגי לחמים ללא קמח חיטה.
    אם הכוונה היא ללא גלוטן, אז זה באמת בעיה לשלוח ילדים לגן עם אוכל ללא גלוטן.
    אולם, הפתרונות הם רבים ומגוונים...
    ניתן לקנות לחמניות ללא גלוטן, אני יודעת שיש בעיה עם העמידות שלהן (כי צריך לשמור אותן בפריזר) אז יש כאלה שדואגים שהגננת תכין את הכריך ממש לפני האכילה.
    אני יכולה להמליץ לך לנסות להכין פנקייקים קטנים מקמח אורז מלא (מוסיפים פשוט מעט מים ותבלינים, ואפשר גם מעט ביצה) ומהפנקייקים מכינים סנדביצ'ים. אפשר לשים בפנים טחינה, או חומוס, או סלט ביצים או ממרח טופו, עם ירקות. מה שהילדות אוהבות.
    יש פסטות מצויינות מאורז מלא או מתירס. אפשר להכין לחם תירס (אבל אי אפשר לעשות ממנו סנדביץ כי הוא מתפורר).
    יש כל מיני פתרונות.
    הייתי ממליצה לך לנסות להיכנס לפורומים בנושא צליאק, יש 3 גדולים שיש בהם הרבה מאוד תנועה ותוכלי למצוא שם המון פתרונות לאנשים שיש להם בעיה עם חיטה.
    בהצלחה וחג שבועות שמח,
    ליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, אבל...

    אימא
    04/06/2009

    אסור להן קמח חיטה, וגם מוצרי חלב. שאר הדברים מותר, אבל הן לא כל כך מסכימות לאכול לחמים אחרים, הן מאוד בררניות. אני עוברת מחנות טבע לחנות טבע ולא כל כך מצליחה לקלוע לטעמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו