מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גלידת שמנת או גלידת סויהנאוה15/07/2009
שלום לכולם. יד לי שאלה בקשר לדיאטה שאני עושה כבר כשבועיים וחצי - מאוזנת וכזו שלא כל כך קשה לביצוע. איזו גלידה עדיפה למי שעושה דיאטה, גלידת שמנת או גלידה מחלב סויה? מבחינת קלוריות, שומנים וכו'...
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלידת שמנת או סויה
שושי שטיינוביץ16/07/2009נאווה שלום,
מהו תפריט הדיאטה שלך? ממי קיבלת אותו? האם התייעצת עם דיאטנית? אנא כתבי לי ואשמח לענות לך.
בברכה,
שושי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשושי
נאוה16/07/2009תודה על המענה.
אין לי דיאטה מסודרת, הכוונה היתה שפשוט הפחתתי בכמויות האוכל, אני עדיין צורכת את כל אבות המזון, פשוט בלי זלילות. ועדיין, על גלידה קשה לי לוותר לגמרי, ולכן שאלתי מה פחות משמין (או יותר בריא, תלוי איך מסתכלים על זה...).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנאווה משושי
שושי שטיינוביץ16/07/2009מכיוון שאין לך הדרכה תזונתית, קשה לי לענות לך. הייתי מתייעצת עם דיאטנית, ואולי ליה תוכל לענות לך. מה שאני הייתי עושה, הייתי בוחרת את הגלידה עם אחוזי השומן הנמוכים יותר ומסתפקת במנה קטנה, מידי פעם. אם ירידת המשקל תיבלם, הייתי בכל זאת מתייעצת עם דיאטנית.
אגב, יש קינוחים נפלאים מפירות עם לימון או מיץ תפוזים או יין לבן, דלי קלוריות וטעימים להפליא. הסתכלי באתר, תמצאי כמה מתכונים שלי, שאולי יכולים לתת מענה לתשוקה למתוק.
לילה טוב,
שושי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


