לטגן בשמן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לטגן בשמן
    מנחם גילה
    18/07/2009

    ראיתי בטלויזיה שאת מטגנת במעט שמן
    האם תואילי לפרט ולהסביר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לטגן בשמן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיגון בכפית אחת של שמן

    שושי שטיינוביץ
    18/07/2009

    מנחם שלום,
    תודה על השאלה, אשר נשאלת רבות. בשיטת בישול גורמה לייט אנו מקפידים לטגן/לבשל בכפית שמן כמות של 6 מנות. הסיבה לכך היא הצורך להמעיט ככל האפשר את השימוש בשמן מבושל או מטוגן. שמן מטוגן או מבושל הוא מקור לקלוריות רבות ולבעיות בריאות עליהן אנו קוראים חדשות לבקרים.

    כדי לטגן למשל בצל גדול עם כפית שמן:
    מחממים מחבת (לא משנה איזה) היטב, מוסיפים כפית שמן ומורחים עם מברשת סיליקון.
    שמים את הבצל הקצוץ ומתחילים לטגן על להבה גבוהה.
    הבצל משחים במהירות. כדי למנוע חריכה אנו מזרזפים מעט מים (טיפות אחדות), שמטרתן להחזיר את הלחות שאבדה לבצל.
    ממשיכים לטגן ולזרזף לפי הצורך עד שהבצל נעשה רך ושקוף ומוכן להמשך הבישול.

    הערה: יש לשים לב לא להציף את הבצל במים, אלא רק לזרזף על מנת ללחלח בלבד.
    בהצלחה,

    שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו