פילה אמנון מושט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פילה אמנון מושט
    חגית
    16/10/2009

    שלום

    אני מאוד אוהבת לאכול פילה אמנון אך תמיד נשאר לו בסוף הבישול הטעם הזה של דג ים איך אני גורמת לזה שהטעם הזה יצא? האם צריך להשרות אותו קודם הבישול במשהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פילה אמנון מושט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחגית, פילה אמנון

    שושי שטיינוביץ
    16/10/2009

    חגית היי,

    כדי שהטעם ה"דגי" של פילה אמנון ודגים בכלל ייעלם, יש להמליח את הדג היטב לפני הבישול. לפעמים אני ממליחה אפילו לילה מראש, אך המלחה של חצי שעה מראש גם יכולה להספיק. להמליח היטב, כלומר על כל קילו דגים, שימי לפחות 3 כפות גדושות של מלח. אל תחששי, המלח נשטף היטב והדגים לא נשארים מלוחים. ממליחים את הדגים אחרי השטיפה, ללא השריה במים נוספים.

    אחר כך: הנה מתכון לדג אמנון מעלף, בכמות של 1 ק"ג דג: (5-6 מנות).

    בסיר שטוח את מורחת כפית שמן, ושמה 6 שיני שום פרוסות. על השום, את שמה חופן מלא של פטרוזיליה וכוסברה. על עשבי התיבול את מסדרת יפה פרוסות של עגבניה (כ-3 עגבניות). מתבלת:

    פלפל שחור, פפריקה, מעט כמון, אם יש לך עשבי תיבול: מעט רוזמרין קצוץ.

    על פרוסות העגבניות את מניחה את נתחי הדג ומתבלת כנ"ל עם עשבי התיבול. על כל מנה של דג את שמה פרוסת עגבניה ופרוסה דקה של לימון עם הקליפה. גם אותן את מתבלת.

    לסגור את הסיר היטב, לבשל על אש בינונית במשך 30 דקות. לא לגעת בסיר.

    מעדן!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו