מה הדין לגבי קפה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה הדין לגבי קפה ?
    שרי
    16/11/2009

    שלום לכן .רציתי לדעת מה הוא הדין לגבי קפה ? האם זה לא מומלץ כי הוא מזיק לבריאות ? ואם כן איך ? אני צריכה תשובה ברורה בבקשה מכוון שבעלי צורך די הרבה קפה והפוך שזה היינו הך .( הוא חולה סוכרת ) .תודה רבה לכן מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה הדין לגבי קפה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשולי, בעניין קפה, כדאי שליה תשיב ל

    שושי שטיינוביץ
    16/11/2009

    שולי היי. בעניין קפה כדאי שליה תשיב לך. היא התזונאית. אני אישית שותה ואוהבת קפה. אך לי יש לחץ דם נמוך ואין לי בעיות סוכרת......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שולי שלום

    ליה שומרון פינדר
    17/11/2009

    דבר ראשון, אני לא תזונאית. אני יועצת קולינארית לבישול בריא וסטודנטית לנטורופתיה.

    מבחינה בריאותית, הייתי ממליצה למי ששותה הרבה קפה לעשות את מירב המאמצים ולצמצם את צריכת הקפה שלו לכוס קפה אחת או מקסימום 2 ביום.
    קפה משתן וכשאנשים שותים קפה הם חושבים שהם מכניסים לגופם נוזלים ולרוב הם פשוט מייבשים את עצמם. כדי למזער את הנזק אני ממליצה לרוב לשתות על כל כוס קפה 2 כוסות מים. זה בד"כ עוזר להפחית את כמות הקפה.
    בנוסף, קפה מעורר וזאת על ידי שהוא ממריץ את מחזור הדם באופן שעשוי להיות מסוכן לאנשים שיש להם טרשת או התפתחות של פלאק טרשתי על העורקים (רוב האנשים לא יודעים שיש להם עד שיש ארוע מוחי או אירוע לב).
    בנוסף, וזה היבט התנהגותי, יצא לי להיתקל בהרבה גברים שקפה בשבילם הוא תחליף לשתייה, לאוכל ולהפסקת צהרים. הרבה גברים עובדים אומרים לי שהם לא אוכלים שום דבר עד שעות אחה"צ, אבל הם שותים 5-7 כוסות קפה. הדבר הזה בעייתי ביותר. בעוד הקפה יכול לתת תחושה של שובע, הוא משתיק את הצורך של הגוף באוכל אמיתי ובנוזלים אמיתיים ויכול לגרום למצבים של תת תזונה, בה אנשים לא מקבלים את כל אבות המזון, הויטמינים והמינרלים שהם צריכים כי הם מחליפים מזון בקפה.
    נוסף על כך - רוב האנשים שותים קפה עם סוכר. ואם זה כמות גדולה של קפה זה גם כמות גדולה של סוכר.
    נושא הקפה הוא שנוי במחלוקת, יש נושאים שהעליתי שאולי לא מקובלים על דעת הרוב, ויש גם מחקרים שמצדדים בשתיית קפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קפה

    שרי
    17/11/2009

    המון תודות לך על תשובתך המפורטת .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו