פילה צלעות - דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פילה צלעות - דחוף!
    מרים
    21/01/2010

    בטעות קניתי פילה צלעות במקום פילה מדומה ואני לא יודעת מה עושים עם זה. הפילה צלעות הוא מה שנקרא "פילה" ,הנחשב משובח ולא מתאים לבישול ארו, או שזה מה שקוראים צלעות שאינו מתייבש ומתאים לבישול?

    אודה על תשובה מהירה ככל האפשר - אני צריכה לבשל אות זה היום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פילה צלעות - דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למרים, פילה צלעות.

    שושי שטיינוביץ
    21/01/2010

    מרים שלום,

    לא יודעת בדיוק מהו הנתח שקנית. צלעות נשמע לי כמו נתח עם הרבה שומן.

    בכל מקרה, נסי לצפות אותון (שום, פלפל שחור, תבלינים שאת אוהבת, רוטב סויה)במרינדה טעימה, ואפי בתנור 20 דקות בחום מאד גבוה (200) ואחר כך עוד 20 דקות לקילו בחום בינוני. אם אחרי האפיה הזו, זה לא יהיה אכיל, צפי בנייר כסף והמשיכי לאפות עוד שעה בחום נמוך. אם גם אז זה לא יהיה רך, המשיכי לצלות עוד קצת. בעיקרון, אין צורך בצלייה שהיא מעל 3 שעות (לבשר עם בישול ארוך). מאחר שאיני יודעת איזה נתח יש לך בדיוק, אין ברירה אלא לפעול לפי ניסוי ותהייה. אם את צולה באופן ממושך, שימי לב אם צריך להוסיף מעט מים כדי למנוע החרכות.

    זה מה שאני הייתי עושה.

    מקווה שיצליח לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו