תזונה- שייקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה- שייקים
    סיגל
    19/04/2010


    שלום רב!
    לאחרונה קראתי רבות על שייקים ירוקים (שייקים המכילים פרי בתוספת עלים ירוקים מסיוגים שונים)
    וחשוב לי מאוד לדעת מה יתרונותיהם. מה השילובים המומלצים מבחינה תזונתית.
    בנוסף, חשוב לי דעת איך ניתן לשלבם בתפריט בצורה הטובה ביותר (האם בבוקר על בטן ריקה או מאוחר יותר.)

    אני מצרפת פירוט של מרכיבי התזונה שלי ואשמח אם תייעצו לי מתי לשלב את השייק:
    בוקר:
    כוס גדולה של מים פושרים עם קצת לימון
    כוס קפה (2 סוכר)
    לאחר כחצי שעה (בערך) חצי גביע יוגורט נטור 3% עם שיבולת שועל, קצת ברנפלקס ושני תמרים.

    אציין רק, שבזמן האחרון אני חשה עייפות רבה למרות שסדר יומי נוח ותזונתי מאוד מאוזנת ובריאה.
    אני בת 28, 1.65, 52 ק"ג

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה- שייקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שייקים בריאות, לסיגל

    שושי שטיינוביץ
    19/04/2010

    סיגל היי,
    אני מאמינה שתשובה מסודרת תקבלי מליה.

    אני יכולה לספר לך על שייקים שאני עושה. אני אוכלת/שותה דבר ראשון בבוקר:

    גודל המנה תלוי בקיבולת האישית שלך. הוסיפי או גרעי כראות עינייך. אך המרכיבים להלן מומלצים כי הם מכילים את כל הצבעים והם עשירים בויטמינים ומינרלים.

    1/2 בננה
    1/4-1/2 תפוח
    1/2 תפוז
    חתיכה של סלק אדום (בערך רבע), טרי, כמובן.
    חתיכה של גזר (בערך 1/4-1/2)
    2 עלי חסה ירוקים
    חופן של עלי בייבי
    אפשר גם קצת בזיליקום

    את כל זה אני מעבירה בבלנדר. זה יוצא קצת סמיך אבל מאד טעים. אין צורך להמתיק בגלל הפירות.

    זו תערובת נפלאה של ויטמינים, מינרלים, המון סיבים וטעם. התערובת מזינה את הגוף, מטעינה אותו באנרגיה ועוזרת מאד לניקוי. אגב התערובת מצויינת גם לילדים קטנים. אפילו כפית או שתיים לילד קטן תחולל הרבה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שייק ירוק או מיץ עשב חיטה

    ליה שומרון פינדר
    19/04/2010

    הי סיגל,
    שייק ירוק או לחלופין מיץ עשב חיטה או עשב שעורה או גרין מגמה מומלץ לשתות על קיבה ריקה, ממש ישר על הבוקר ואחריו לא לאכול שום דבר מלבד שתייה של מים במשך כ- 20 דקות. אני מניחה שאת יכולה במהלך ה-20 דקות הללו לשתות את המים הפושרים עם מיץ הלימון.
    אחר כך את הקפה, הייתי ממליצה לך לצמצם בצריכת הסוכר בקפה או להחליף אותו בסטיביה או אגבה, או במולסה כממתיק טבעי חלופי.
    את היוגורט שלך את אוכלת עם שיבולת שועל יבשה כמו שהיא? יכול להיות שהיא קצת מכבידה לך על המערכת. תנסי להשרות אותה במים או לחלופין לשתות 2 כוסות מים פושרים גם לאחר היוגורט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו