מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חצילים(:17/10/2010
היי
קניתי חצילים ננסיים
רציתי לדעת האם ניתן לאדות אותם במעט מים בסיר? כמו נגיד אידוי בצל אם טיפלה מים או שזה לא מסתדר טוב עם חצילים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצילים - תגובה
שושי שטיינוביץ18/10/2010כדי לכבוש חצילים ננסיים צריך לאדות או אפילו עדיף לבשל אותם במים במשך כמה דקות. הבישול מרכך אותם ומסיר את המרירות. אני לא יודעת מה אתם מתכוונים לעשות איתם, אך אחרי האידוי, כדאי לתבל אותם איכשהו כי אחרת טעמם תפל למדי. כדאי לחתוך לחצי ולתבל בשום, לימון, מעט חומץ שמן זית, מלח ופלפל שחור ועשבי תיבול: פטרוזיליה, טימין, כוסברה, מעט זעתר, לקצוץ ולהוסיף למשרה.
אם מתכוונים לאכול מיד, צריך לבשל עד ריכוך מלא, אם אם מתכוונים לכבוש והמתין כמה ימים אז אפשר לבשל רק דקות אחדות, עד ריכוך ראשוני (כ-7 דקות). הכבישה תעשה את המשך הריכוך.
אז כאמור, אפשר לאכול מיד, אך יותר כדאי לשים את המשרה על כל חצי חציל בנדיבות, לשים בצנצנת (לסדר יפה אחד על השני), לשמור במקרר למשך כמה ימים ואחר כך לאכול. אין כמו חצילים ננסיים כבושים בצנצנת במקרר לשמח את הלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
(:18/10/2010היי שושי ותודה על התגובה
אני רוצה לבשל אותם בישול מלא,כמה זמן לוקח האידוי שלהם עד שיהיו רכים ומוכנים לאכילה?
לאחר שיהיו מוכנים בתיכנון לתבל אותם בדיוק במרכיבים שציינת ומעט טחינה כתוספת למנת הצהריים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
שושי שטיינוביץ18/10/2010לדעתי, עדיף לבשל במים כדי להיפטר מהמרירות. זמן הבישול המלא כ-7-10 דקות. מסדרים את החצילים החצויים (חוצים אחרי הבישול) בצורה יפה בצלחת ואז מפזרים את המשרה. מכינים רוטב טחינה לחוד ומפזרים על החצילים המתובלים. לא כדאי לערבב את הטחינה עם התבלינים.
אם מתכוונים לכבוש את החצילים, אז מוותרים על טחינה בשלב המשרה. את הטחינה מוסיפים בשלב האכילה כרוטב בפני עצמו.
בהצלחה ונשמח לשמוע משוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


