לחם באופה לחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחם באופה לחם
    שולה
    01/11/2010

    האם יש ברשותך מתכון טעים ללחם באופה לפי הכמויות המיוחדות של הכפית הקטנה מפלסטיק של שמן סוכר ומלח?תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחם באופה לחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם באופה לחם - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    02/11/2010

    לחם באופה לחם:

    לכל אופה לחם יש את ההתוויות המיוחדות לו. אני יכולה לומר לך, שאם תשימי:

    3 כוסות קמח (לא משנה איזה סוג. אפשר לערבב קמח מלא עם לבן או רק מלא או רק לבן. כמובן, שקמח מלא מומלץ ובריא יותר)
    1 כף שטוחה שמרים יבשים
    1 כפית מלח
    1.5 כוסות מים שכוללים 3 כפות שמן (תמדדי את השמן עם המים).
    אפשר להוסיף 1 כף סוכר חום (לא חובה).
    עבדי את הבצק עם המכונה עד שלב ההתפחה הראשונה והשנייה.
    אפרט: הניחי למכונה לעבד וללוש את הבצק ולהתפיח אותו פעם ראשונה ופעם שנייה.
    אחר אך אני ממליצה להוציא את הבצק ולשים בתבנית מוארכת ללחם או ליצור ככר ביד ולאפות בתנור רגיל בחום בינוני-גבוה.
    אם את מוכנה להשקעה הנוספת הקטנה הזו, ייצא לך לחם חלומי.
    אם את מעוניינת בהפעלה כוללת של המכונה, תצטרכי לקרוא את הוראות ההפעלה ולפעול לפיהן. כל מכונה וההוראות שלה.

    טיפ: צריך "לדבר" עם הבצק. לראות מה שלומו, אולי צריך להוסיף עוד קצת מים או עוד קצת קמח. הכנת בצק היא לא פעולה אוטומטית. זה תלוי הרבה בסוג הקמח, במזג האוויר ואפילו במצב הרוח שלך. לכן, ההנחיות שלי הן כלליות, אך כדי שהלחם יצליח באמת, את צריכה להביא את עצמך פנימה. עם הנסיון המצטבר ישתפרו גם הביצועים.

    שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו