מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריבהמיה09/12/2010
שלום, יש לי 2 שאלות:
1. אני מעונינת להכין סילאן או ריבת תמרים ללא סוכר. איך מכינים והאם זה מחזיק במקרר הרבה זמן?
2. אם אפשר תמליצי לי על מטחנה לטחינה של שומשום, שקדים, פשתן וכו'.
ידני, חשמלי, האם המטחנה שיש לקפה או לתבלינים טובה למטרה זו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבה - תגובה
שושי שטיינוביץ09/12/2010כדי להכין ריבה, כל מה שצריך זה לבשל את הסילאן ולהביא אותו לצמצום עד שיהיה כמו ריבה. כנ"ל לגבי התמרים. פשוט לבשל אותם עם מעט מים ומיץ לימון טרי (אפשר להוסיף גם רבע לימון עם הקליפה) ולבשל עד שמתהווית ריבה. אם היא סמיכה מדי, את יכולה להוסיף מים לדילול.
לגבי מטחנה. איני יודעת להמליץ לך על סוג מסויים (אני גם מנועה מלעשות זאת). שימי לב שזו תהיה מטחנה חשמלית (כן, חשמלית) עם מנוע חזק יחסית. תשאלי את המוכר לגבי האפשרויות והתכונות השונות. אני טוחנת גרעיני פשתן עם המטחנה שטוחנת קפה ותבלינים וזה מאד מוצלח. לא טחנתי גרעיני שומשום. ההיגיון שלי אומר שאפשר לטחון גם גרעיני שומשום. נסי כמות קטנה וראי. את יכולה לקנות טחינה גולמית וזה שומשום טחון. שושי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריבת תמרים
מיה09/12/2010תודה על התגובה המהירה.
כמה זמן הריבה שעשוייה מתמרים לחים, לימון ומים מחזיקה במקרר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריבת תמרים - תגובה
שושי שטיינוביץ09/12/2010קשה לומר, אך כן אומר, שמכיוון שאת רוצה להשתמש בתמרים לחים ולא יבשים, אז אני מניחה שהם מתנהגים יותר כמו פרי טרי ולכן אם לא מוסיפים סוכר, ההערכה שלי שאורך חיי הריבה לא ארוך. לא ניסיתי, אך מעריכה שבערך שבועיים. אבל אולי אתבדה.
נסי להכין הריבה מתמרים יבשים. לדעתי היא תחזיק מעמד הרבה יותר זמן בגלל תכולת הסוכר הגבוהה יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


.jpg)