חטיפי אנרגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חטיפי אנרגיה
    נועם
    05/03/2011

    חזרתי כי כל כך נחמדים פה :)

    הכנתי חטיפי אנרגיה לפי מתכון.

    הכנתי גרנולה משיבולת שועל שקליתי במחבת+אגוזים+צימוקים
    הם יצאו טעימים, אבל די רכים ומתפרקים והייתי רוצה לקבל חטיפים עם מרקם פריך יותר.
    מה הסיבה לכך?
    איך ניתן לשפר?
    חשוב לציין שיש ברשותי רק טוסטר אובן שאינו מדייק במעלות...

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חטיפי אנרגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חטיפי אנרגיה - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    06/03/2011


    והמון תודה על המשוב מחמם הלב שלך. את מקסימה.

    יקירתי. את הגרנולה עלייך לקלות לבד, לא עם צימוקים. קלי כל מרכיב לחוד ואחר כך ערבבי. הצימוקים מכילים נוזלים והם מרטיבים את שיבלת השועל והיא מאבדת את פריכותה. את הצימוקים אין צורך לקלות. אפשר להוסיף אותם ככה, בזמן האוכל.

    אם את רוצה שהגרנולה תהיה פריכה, ערבבי רק את החומרים היבשים: שיבלת שועל, שקדים, גרעינים. את השאר הוסיפי באוכל.

    אם את רוצה חטיף מוצק ולעיס, זה סיפור אחר לגמרי. כאן, לא יהיה מנוס מהוספת חומר מדבק כגון: סילאן או דבש או קרמל מסוכר חום.

    ספרי לי מה את רוצה להכין בדיוק כדי שאדע איך לכוון אותך.

    ושוב תודה על המשוב שלך שחימם את ליבי ומזכיר לי שוב ושוב מה אנחנו עושים פה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי! איזו טעות - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    07/03/2011

    היי הילה,

    זה יצא רך בגלל הביצה והסוכר. אין צורך בביצה.

    אם אתה רוצה גרנולה, פשוט קלי כל חלק לחוד ואחר כך ערבבי.

    אם את רוצה חטיף, אז קלי כל חלק לחוד, המיסי סילאן או דבש או הכיני סירופ מסוכר חום, מים ולימון..

    השטיחי את החומרים היבשים, שפכי עליהם את הסירופ והניחי להתקררות וייבוש. חתכי לרצועות לפני הייבוש הסופי.

    הביצה ממש מיותרת.

    את יכולה גם להמיס שוקולד מריר נטו, להשטיח, שכבה דקה, בתבנית קטנה, אחר כך לשים את חומרי הגרנולה כך "שיידבקו" לשוקולד ויהיו עוד שכבה. וכשזה מתחיל להתקרר, לחתוך לרצועות.

    את גם יכולה להכין במנג'טים או בתבניות שונות. אם את משתמשת בשוקולד מריר עם אחוז גבוה של קקאו (לפחות 60%), הכמות של השוקולד לחטיף היא קטנה וזה אפילו בריא.

    מקווה שהפעם יצליח לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע פשוט-

    נועם
    09/03/2011

    להמיס סילאן או דבש?
    איך בסיר?

    ואז אני שופכת..
    ובלי אפייה זה מתייבש ונעשה פריך? הרי דבש וסילאן הם דביקים לא פריכים, לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע פשוט- - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    09/03/2011

    כמו שאמרתי: אם את רוצה גרנולה, בתפזורת אז לא צריך ממתיקים. פשוט קלי כל מרכיב לחוד, הניחי להצטנן ושימי בקופסה או צנצנת. המרכיבים יישארו פריכים וטעימים. הייתי מדלגת על צימוקים כי זה "ירטיב" קצת את התערובת. עדיף להשאר עם דגנים ושקדים, אגוזים וגרעינים.

    אם אתה רוצה חטיף, מוצק, כזה שנוגסים בו ביס אז את יכולה לחמם דבש או סילאן או להכין קרמל מסוכר חום (סוכר, מים ומעט לימון). הממתיקים האלה הם ה"דבק" של החטיף. את יכולה גם להשתמש בשוקולד, בשכבה דקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    נועם
    09/03/2011

    רציתי חטיפים (כאלה שאפשר לשים בתיק)
    אנסה להכין לפי הוראותייך. אוותר על השוקולד, כי רציתי חטיף אנרגיה לאחרי פעילות גופנית, אז רצוי אינדקס גליקמי גבוה (והשומן שבשושלד יאט את הספיגה... גם אוותר על אגוזים הפעם)
    המון תודה לך!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! - תגובה להילה

    שושי שטיינוביץ
    09/03/2011

    מצויין. אם זו המטרה שלך, אז אני מציעה כ"מצע מדביק" לערבב 1/2 כמות טחינה ו 1/2 כמות דבש או סילאן. ערבבי היטב, שימי בתבנית בשכבה שטוחה או במנג'טים, שימי מעל את תערובת הדגנים בשכבה מאד צפופה והדקי היטב.. חתכי עם סכין חדה לגדלים שאת רוצה, ושימי במקרר, מכוסה (אפשר עם ניילון נצמד, כמובן). אחרי כמה שעות, החטיפים יהיו מוצקים, ויהיה לך חטיף נפלא, מלא ברזל וסידן, עם דבש ודגנים, ומה יותר טוב מזה?

    לגבי שוקולד, ההמלצה היא כמובן לשוקולד עם אחוז קקאו גבוה, ועל כן באופן טבעי, אחוז השומן שבו יהיה יותר נמוך. אבל את זה תשאירי למטרות אחרות.....

    תיהני. ספרי לי איך יצא. אני מאד סקרנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע טעים

    נועם
    10/03/2011

    אבל שוב, בדומה לשוקולד, הטחינה תוריד את האינדקס הגליקמי ונפספס את העניין.
    אני אנסה את המתכון הקודם עם הדבש

    המון תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע טעים - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    10/03/2011

    אוקיי, רק רוצה להזהיר שהדבש לא מתמצק והוא יניב חטיף רך נטיה לנוזלי. נסי לבשל את הדבש עם לימון ו"לקרמל" אותו כדי לקבל מרקם מוצק יותר. אני הייתי מוסיפה אפילו מיץ תפוזים ומבשלת יחד ומצמצמת את הרוטב עד לקבלת קרמל סמיך, אשר יבטיח שהחטיף שלך יישאר מוצק ולא "יימרח" לך בידיים.

    בעניין האינדקס הגליקמי, התייעצת עם תזונאים או שזה על סמך ידע כללי. כי לי יש מידע אחר בנוגע לתזונה נכונה אחרי אימון כושר. כדאי לך לבדוק. אולי כל לבטייך ייפתרו כאשר תקבלי מידע מוסמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו