דגים קפואים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דגים קפואים
    רותי ק.
    20/04/2011

    שלום,
    קראתי שאתן לא ממליצות על קניית דגים קפואים. האם יש סוגים מסויימים שבכל זאת בסדר? אפשר אולי סלמון, סול או הליבוט קפוא? ואם זה תוצרת נורווגיה אולי זה כן טוב? אני אוכלת דגים מידי פעם אבל קשה לי בתור צמחונית לשעבר, ההתעסקות עם הדג. אני נוהגת לקנות פילה דג קפוא, מפשירה ומשרה בהרבה לימון במקרר ושמה בתנור. אשמח לשמוע מה דעתכן, עצות והארות וגם איך כדאי לתבל את הדג, בנוסף ללימון.
    ועוד שאלה: מה לגבי סרדינים או טונה בקופסת שימורים, בשמן זית? עובר איכשהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דגים קפואים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגים קפואים - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    21/04/2011

    עדיפים אמנם דגים טריים אך אין זה אומר שלא מומלץ לצרוך דגים קפואים.
    עדיפים דגים קפואים מאשר לא לאכול דגים בכלל...
    לגבי טונה וסרדינים בשמן זית, אני מעדיפה סרדינים. הטונה זה דג מאוד גדול ולרוב גם מזוהם ממי הים (כספית וכד'...) אבל לא משנה מה תבחרי, כמובן בשמן זית עדיף!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגים קפואים - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    24/04/2011

    רותי שלום וחג שמח,
    כל סוגי הדג שהזכרת ניתנים לצריכה כדגים קפואים.
    אם אוכל להמליץ על דגים קפואים גם מההיבט הקולינרי, אז אומר שהדגים היותר טובים הם:

    פילה אמנון (ממש טעים), נסיכת הנילוס (עדיף בוואקום), סלמון, פילה סול ולפעמים רוטבש אדום והליבוט וסרדינים (אדומים). השאר, מניסיוני, לצערי, לא כל כך מוצלחים. יש בהם ריח חריף והם מכילים כמות מאד גדולה של מים כך שכמות הדג נטו קטנה באופן משמעותי.

    הדברים אינם מוחלטים, ומידי פעם מגיעים לשוק אריזות חדשות ומוצרים חדשים. אני אוהבת לנסות וממליצה גם לך. מקסימום אפשר לטחון ולהכין קציצות דגים. זה תמיד מצליח.

    ואני חוזרת על כך שאפשר לבקש ממוכר הדגים הטריים, שיפלט עבורך את הדג, יחתוך ויכין נתחים מוכנים לבישול. כדאי לך למצוא מישהו קבוע שיכיר אותך ואת מה שאת אוהבת. הוא יוכל גם להכין לך דגים טחונים לקציצות. לדעתי, מומלץ לנסות.

    חג שמח, שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו