מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחוףעוגה עם ביצים ללא אפייה, מסוכן?דנה ורוני23/05/2011
דחוף דחוף דחוף!
אנחנו מכינות עכשיו עוגת קקאו עם ביסקוויטים ושמנת של מסעדת עדנה.
אם תסתכלו במתכון יש להוסיף ביצים, אך לא כתבו לאפות, זו עוגה ללא אפייה
יש רק לקרר אותה. האם זה הגיוני? האם זה מסו
אולי צריך לאפות אותה? לחמם אותה?
נשמח לתשובה מיידית,מהירה,נכונה, אמיתית ואמינה, כי אמא שלנו כבר בדלת ואנחנו עושות לה את העוגה ליומולדת.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוףעוגה עם ביצים ללא אפייה, מסוכן? - תגובה
ליה שומרון פינדר23/05/2011יש עוגות מוס שהן עוגות עם ביצים וללא אפיה.
אני לא יודעת מה אמור לצאת במתכון הספציפי הזה... אולי שושי תדע את התשובה או שאולי אפשר לשאול את מחבר המתכון או בפורום בישול כללי ולא פורום בישול בריא.
מבחינה בריאותית כשמשתמשים בביצים חיות ולא אפויות רצוי לשים דגש על איכותן וטריותן של הביצים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוףעוגה עם ביצים ללא אפייה, מסוכן? - תגובה
שושי שטיינוביץ24/05/2011ביסקוויטים (סוכר לבן, קמח לבן), שמנת, ביצים טריות........זה ממש לא קשור לפורום בישול בריא.
בבישול בריא אנחנו ממליצים להימנע ממוצרים שאחוז השומן בהם גבוה מ-5%, וממוצרים עם סוכר וקמח לבן וכו'.
אז נראה לי שאת השאלה יש להפנות לפורום בישול רגיל.
לגבי שימוש בביצים לא מבושלות. אכן, יש שימושים בעוגות וממתקים בביצים לא מבושלות (מוסים, שייקיים, עוגות קרות וכו'). במקרה כזה, כפי שליה כתבה, יש לוודא שהביצים הם "מבית טוב" (או "לול טוב"), אני יודעת שביצים שקונים במרכולים נחשבות לביצים טובות. אני אפילו לא יודעת לומר לך לגבי ביצים שמקורן בלולים פרטיים וכו'....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)

.jpg)
