דלקת בעקב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת בעקב
    דן
    06/08/2011

    שלום רב, בני בן ה-15 שחקן טניס שלאחרונה העלה את רמת האימונים ל- מעל 5 אימונים בשבוע... סובל מזה חודש מכאבים חזקים בעקב ולמעלה ממנו. פנינו לרופא שקבע שיש לו דלקת בגיד ושלח אותו לצילום .
    קיבל כדור אנטי דלקתי בשם קספו 8 ל-8 ימים, הצילום תקין - היום הוא כבר 4 ימים לאחר שסיים את הכדורים והכאבים עדין באותה רמה.

    מה עושים?...
    תודה , דן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בעקב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בעקב - תגובה

    חנן בן-עמי
    08/08/2011

    עליית נפח הפעילות כנראה דרשה הרבה מהשרירים והרקמות באיזור גיד אכילס - ובמיוחד משריר התאומים ושריר הסולייה (מאוד משמעותי בטניס).

    הכדור שקיבלתם נועד לטפל בדלקתיות העכשווית - אם קיימת - ויש לו תכונות של שיכוך כאבים. אם לא עזר סימן שאין דלקת ממש אקוטית ולכן זהו נזק מכני.

    מה עושים?
    מוודאים שאין נזק אחר לרקמות כגון מתיחה, קרע קל או כל דבר אחר שנגרם כתוצאה מעומס או ביצוע פעולה עצימה במיוחד. לאחר מכן שווה לעסות את המקום כדי לפנות את חומרי הפסולת שבמקום ולהמריץ דם חדש לאיזור. חשוב לשמור על טווח תנועה מלא של הקרסול וכף רגל, ה-מ-ו-ן מתיחות איכותיות לתאומים ולסולייה.
    ניתן לקנות בפארמים סוליות ג'ל שמוחדרות לנעל באיזור העקב. הן גורמות לקיצור מהלכו של גיד אכילס ומכאן למזעור החיכוך שלו עם עצם העקב. אפשר לנסות

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו