כאבים במרפק וביד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים במרפק וביד
    אורנה
    28/08/2011

    שלום.
    יש לי תופעה במרפק של "קליק" בצידו הימני (כשהצד הפנימי של כף היד פונה כלפי מעלה) בכל יישור של המרפק. בד"כ זה לא גורם לכאבים, אבל אם אני מרימה משקולת (2.5 ק"ג) ה"קליק" מתחיל לגרום לכאבים במקום. הייתי אצל אורתופד היום והוא אמר שזה השריר קופץ ושאין מה לעשות, רק להפסיק להרים משקולות. לא התרשמתי במיוחד מהתשובה של הרופא. האם באמת אין מה לעשות ואסור לי להתאמן עם משקולות יותר???
    בנוסף, לאחרונה יש לי כאבים לאורך היד (משורש כף היד, איפה שיש עצם בולטת בצד, כלפי מעלה) וגם את זה האורתופד מייחס למשקולות. בקיצור, הרופא טוען שאין מה לעשות, רק להפסיק להתאמן בכל מה שקשור לידיים. האמנם???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים במרפק וביד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במרפק וביד - תגובה

    חנן בן-עמי
    28/08/2011

    הי,

    האם הכוונה לחלק הפנימי ביד שמאל?
    יש מספר אופציות לפציעות באיזור, ומוטב יהיה אם תוכלי לקרוא קצת על medial epicondylitis הידוע בשם "מרפק גולף"

    לעיתים גיד השריר של האמה אכן "קופץ" על פני זיז עצם שבולט היכן שאינו אמור. החיכוך והקפיצה של מיתר השריר על פני הזיז גורמים לכאב חד, לעיתים עובר מהר ולעיתים לא..

    בינתיים ניתן להפחית משקל - אפילו משקולות של קילו - או לחילופין למצוא תרגיל אחר לשריר הזרוע הקדמית, ויש הרבה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו