מתיחת גיד ביד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתיחת גיד ביד
    דוד
    07/09/2011

    לפני כשבועיים בערך מתחתי גיד ביד
    בהתחלה לא יכלתי להתאמן מרוב הכאבים הייתי עוזב באמצע את אימוני הכח

    אבל השבוע הזה הצלחתי כבר לסיים אימונים אבל עדיין יש כאבים קלים מידי פעם
    ורק שאני מפעיל מאמץ ממש גדול אני מרגיש כאבים בגיד אבל פחות בהרבה מההתחלה


    יש טיפול בשביל זה? משחה?
    משהו?
    לפי מה שהבנתי חשוב להמשיך באימוני הכח ולהפעיל את היד שהגיד לא יתנוון
    וגם קראתי שצריך להשאיר את המקום חם זה נכון?

    ויש השערה מתי הכאב יחלוף לגמרי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתיחת גיד ביד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתיחת גיד ביד - תגובה

    חנן בן-עמי
    08/09/2011

    הי,

    כנראה לקית בדלקת בעקבות אימון יתר או מאמץ-על פתאומי ושאינך מורגל לו.

    הכאבים ילכו וייחלשו עם הזמן, כן חשובה תנועה ואימון אבל תוריד משקלים בארופן מהיר ובהול ותשתדל יותר חזרות פר סט, אפילו 15-18

    אסור אסור לשים משהו חם על המקום לאחר פציעה! אף פעם לא! לא בן גיי, לא שקית חימום וכו'. רק קרח למשך 5 דקות לאחר האימון או כאשר כואב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו