קרע חוזר בשריר התאומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרע חוזר בשריר התאומים
    גלית
    24/09/2011

    מנובמבר 2010, כמעט שנה, אני חווה שנה של פציעות, זה התחיל מנקע חמור ברגל ימין, והמשיך לקרע חלקי בשריר, מעבר לשנה הזאת לא היו לי מעולם פציעות.
    לפני שבוע נקרע חלקית שריר התאומים ברגל שמאל, שלושה חודשים בלבד אחרי שנקרע לי אותו השריר בימין???
    למי אני יכולה לפנות בשביל לעשות בירור מעמיק יותר של מה קורה לי?
    הייתי אצל אורטופד בקופת חולים, הוא לא התרגש מזה יותר מדי, ולא הפנה אותי לשום בדיקה נוספת, חוץ ממנוחה. אני דואגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע חוזר בשריר התאומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע חוזר בשריר התאומים - תגובה

    חנן בן-עמי
    25/09/2011

    הי גלית,

    לא ציינת מהו הספורט המועדף עלייך שגורם לך לפציעות, אך אנחש שזוהי ריצה (עם עליות!) בנפח של 30 ק"מ לפחות בשבוע..רק ניחוש ככה להתפרע

    בכל אופן, שריר התאומים ושריר הסוליה שנמצא מתחתיו אחראיים לפעולת כף רגל-קרסול, ותפקידם לדחוף אותך קדימה ולהרימך מעלה, ויש צורך לבדוק את מוערבות גיד אכילס.

    קרע בשריר המדובר היא פציעה לא אופיינית כל כך ועלולה לנבוע מעומס רב, שינוי טכניקה, תוואי קרקע והנעלה, ואף מפעילות חדה ומאומצת.

    מצב של קרעים בשתי רגליים שונות יכול להצביע על חוסר איזון שרירי וחוסר סנכרון בין חלוקת העומסים והנטל ע"י הגוף.

    אם אורטופד לא הניח את דעתך ניתן לפנות לכל בעל מקצוע (פיזיו', מומחים בפציעות, אורטופדים עם זיקה לספורט) כדי לקבל טיפול, הכוונה, אבחון נכון והמלצות להמשך

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו