מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לפיזיולוגדניאל27/09/2011
שלום
בן 34, מתאמן קבוע בחדר כושר, פעילות אירובית ואינארובית,מטבעי אני מזיע מאוד מהר, והרבה.
א.רציתי לשאול מה הגוף מאבד בזיעה מרובה בפעילות ? נוזלים זה ברור, קראתי על משקה איזוטני, מתי מומלץ ? לאיזה סוג ואורך פעילות ? ואם אפשר המלצה להכנת המשקה.
ב. מגנזיום - האם הגוף מאבד בזיעה רבה? באלו מקרים מומלץ לקחת את התוסף, ואם כן כמה.
ג. ידוע שהגוף ממשיך לשרוף שומן גם לאחר סיום האימון האירובי כי הוא עדיין צורך מקורות אנרגיה מהגוף, השאלה שלי היא האם זה קורה גם במידה ואוכלים מיד לאחר האימון (כמו שמומלץ לאכול פרי וכדומה) או שהגוף כבר מקבל ממקורות חדשים ?
ד. קראתי על המלצה לשתיה מרובה גם לצרכי דיאטה (2-3 ליטר) האם אין בזה כל נזק משני ? למשל עליה בלח"ד ועוד ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לפיזיולוג - תגובה
חנן בן-עמי27/09/2011הי דניאל
ראש השנה בפתח, לא פסח, והפגזת עם 4 קושיות..חח
1. בזיעה אתה מאבד בעיקר נוזלים והרבה מלחים, החיוניים לשמירה על מאזן משק המים בגוף ואחראיים על דריכת ושחרור השרירים.
משקה איזוטוני מכיל נוזלים,סוכרים ומלחים - כל מה שהגוף צריך. יש לצרוך בהתאם למשקל הגוף, עצימות הפעילות, תנאים סביבתיים כמו חום ולחות, ועוד פרמרים. הכל רשום על אריזות האבקה.
2. מגנזיום מתאים לפעילויות שדורשות סיבולת כמו ריצה למרחקים, טריאתלון וכו'. מתאמני חדר כושר , לדוגמא, לא ממש צריכים את התוסף, אלא לנסות לצרוך אותו באופן ישיר בתזונה
3. לאחר האימון מתחיל השלב הקטבולי בו הגוף "הורס את עצמו" לעיתים כדי ליצור מזון ואנרגיה מהפירוק. ארוחה טובה תחזיר לגוף אנרגיה אבודה ותהליך הפירוק הקטבולי יהפוך , עם מנוחה, לתהליך אנבולי של בנייה
4. עלייה בלחץ דם ישנה כאשר הגוף מוצף נוזלים. לכן יופרש הורמון שיגרום לשלפוחית שלך שהגיע הזמן להתרוקן. תשתה יותר - תתרוקן יותר
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
אובחן חשד לקרע במיניסקוס
זיהום במפרק אחרי ניתוח והאם אפשר לפתור זאת
עזרה בפענוח MRI והבנה מה כל דבר אומר
האם הזרקת סטרואידים גורמת לכך שהמקום יחלים יותר מהר
שכיבות סמיכה שלא בצורה נכונה יכול לגרום נזק לגוף
נזק בלתי הפיך לאצבעות לאחר שיעור קיקבוקסינג
הזרקת סטרואידים בגב התחתון והחלמה
בדיקת סיטי לפריצת דיסק מספיקה או שצריך MRI
שריפה בשריר בשוק לאחר קרע קטן
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









