קרע בשריר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרע בשריר
    מוטי
    14/11/2011

    תוך כדי ריצה קלה מאוד בחימום הרגשתי קליק בשוק ברגל וכאב חד מאוד נשלחתי לאולטרסאונד של הרגל וממצאים הם:בשליש האמצעי של השוק השמאלי, בראש מדיאלי של הגסטרוקנימיוס מודגם קרע חלקי קטן, אורכו 10 ממ. רוחבו 5X9 ממ. יש עבוי קל של גיד אכילס מתחת לגובה המעבר גיד-שריר והסתיידויות קטנות בנקודת האחיזה של גיד אכילס לקלקנאוס. היות ונקבע לי תור לאורטופד לשבוע הבא אשמח לחוות דעתך .אני משחק כדוררגל כשוער בן 44.
    תודה
    מוטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע בשריר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע בשריר - תגובה

    חנן בן-עמי
    16/11/2011

    הי מוטי,

    לפי בדיקת האולטרהסאונד אכן מדובר על קרע קטנטן בשריר התאומים ורגישות מסויימת על התפר בין שריר התאומים לגיד אכילס.

    לפני כמה זמן חלה הפציעה? בדר"כ ייקח ו מספר ימים ולעיתים עד שבועיים לקרע שכזה להיסגר, אך הגוף תופר שם "רקמה צלקתית". זהו טלאי ביניים עד שתיווצר רקמת שריר חדשה, אשר עלול לגרום לתחושת כאב - למרות שהקרע נסגר.

    כל גוף מגיב אחרת לפציעה וזמני ההחלמה שונים, לכן האורטופד יוכל להמליץ לך על חזרה לפעילות

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו