נדב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נדב
    נדב
    18/11/2011

    שלום אני כבן 20 חייל לאחר הפסקה של 9 חודשיים חזרתי לשחק כדורגל ואני מתאמן 5 פעמיים בשבוע כבר למעלה מ3 חודשיים בשבועיים האחרונים החמירו לי כאבים שהיו לי מההתחלה
    כאבים בעצם שמתחת לברך ממש 2 סנטימטר וזה בשתי הרגליים!
    שאני לוחץ על האזור(העצם) זה כואב לי וזה כואב לי בתחילת אימון לאחר חימום זה נרגע ושוב כחצי שעה אחרי סוף האימון זה כואב יש לציין שאני הרבה זמן ככה ולאחרונה זה החמיר מעט מה ההאבחנה דוקטור והאם מנוחה של יומיים +קרח תועיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נדב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נדב - תגובה

    חנן בן-עמי
    20/11/2011

    הי,

    התחלת חזק מדי ומהר מדי..זוהי הפסקה ארוכה והחזרה ממנה צריכה להיות מדורגת. ייתכן שאתה מציין כאב במקום חיבורו של גיד ארבעת הראשים. כאבים בגיד עלולים להצביע על דלקת ועיבוי של הגיד כתוצאה מגירוי ועבודה רבה.

    מומלץ לברר את חוזקם ומצבם של שרירי ארבעת הראשים, מתיחות וגמישות השריר חשובים מאוד לגלישה חלקה יותר של הגיד על גבי עצם הפיקה.

    קרח אחרי אימון על הברכיים למשך מספר דקות יכול להועיל.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו