שאלה לגבי תסמונת הוריד התת-בריחי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי תסמונת הוריד התת-בריחי
    ניב
    24/11/2011

    אני בן 24.
    אני מאוד מעוניין לפתח את שרירי החזה. אני לא מחפש מראה "מפלצתי" אלא שרירי חזה מפותחים כמו שיש לשחיינים. אני נוהג לשחות לפחות פעמיים-שלוש בשבוע.

    אני שם לב שאם אני שוחה שחיית חזה במהירות רבה אני מרגיש מאמץ משמעותי בפלג הגוף העליון, אך אני נרתע מלהתמיד בתרגול כזה מכיוון שהבנתי (ואני מסייג כי אני לא רופא בכל זאת) שיצירת לחץ ו/או פיתוח שרירי החזה (והלחץ שהם יוצרים) עלול לפגוע בווריד זה.
    הבנתי שהתסמונת קורית אצל אחוז לא גבוה של ספורטאים.

    אשמח לדעתכם לגבי התסמונת והסיכון (אם קיים) שבפיתוח שרירים אלה, אותם אני מעוניין כאמור לפתח.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי תסמונת הוריד התת-בריחי - תגובה

    חנן בן-עמי
    26/11/2011

    התמד בתרגול ידידי ובאימונים מסויימים תן את המקסימום. אחרת איך תשתפר?

    אתה רחוק שנות אור מבאדי בילדרים שמעמיסים ועובדים בהתנגדויות ועומסים שאין להם קשר למציאות. אתה, מאידך, עוסק במשהו מאוד מציאותי וגופך תוכנן ובנוי לכך.

    תקפיד על תזונה, מנוחה ואימון טוב - היה רגוע מתסמונות

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו