אימון בלי לאכול לפני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון בלי לאכול לפני
    אלי
    20/12/2011

    שלום רב,

    האם יש סכנה לעשות אימון אירובי 35-45 דקות בלי לאכול כ7.5 שעות לפני?

    כלומר נניח סיימתי ארוחת צהריים ב15:00 ואני עושה אימון ב22:00
    אני כמובן מקפיד על שתיה הולמת ופה ושם כוס חלב/מיץ.

    אני שואל כי אני סטודנט ולוח הזמנים שלי צפוף, וגם אני לוקח תרופת ריטלין שמדכאית תיאבון ומקשה להתאמן בשעות שהיא בהשפעה, לכן הרבה פעמים יוצא שהזמן היחידי שפנוי לי והמכון כושר עוד פתוח הוא כמה שעות אחרי האימון.
    יצא לי למדוד דופק באימון כזה והוא לא שונה מהדופק כשאני אוכל לפני.

    השאלה היא האם יש בזה חשש סכנה כלשהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון בלי לאכול לפני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון בלי לאכול לפני - תגובה

    ד''ר שמי שגיב
    21/12/2011

    מו הסתם הריטלין מדכא תחושות חיוניות מגופך ומונע ממך ללהיות קשוב לרחשי הגוף, ואתה עלול למצוא עצמך בחוסר קלורי\אנרגטי מצטבר. לכן יש צורך בבקרה קלורית במהלך היום. אין סכנה להתאמן לאחר 7.5 שע ללא אוכל אך האם זה מצטבר לשעות נוספות שבהן אינך מכניס מזון לגופך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו