תודה מראש על ההתייחסות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תודה מראש על ההתייחסות
    מיכל
    03/02/2012

    שלום
    הייתי מבקשת לדעת את המשמעות אצל אישה בת 41 :


    תוצאת ארטרוגרפיה של פרק ירך ימין MRI :


    אין לראות קרע בלברום.
    יש הידקקות של הסחוס על פני ראש הפמור אך אין לראות פגמים סחוסיים פוקאליים.
    אין לראות ציסטה לברלית.
    צורת ראש הפמור והאות שלו שמורים.
    גידי ההמסטרינקס ורקטוס פמוריס מראים אות ועובי רגילים.
    יש אות גבוה סביב מאחז גיד הגלוטוס מדיוס על הטרוכנטר הגדול עם בצקת סובכונדרלית קלה בלשד העצם.
    ממצא זה מתאים לטנדונוזיס של הגלוטוס מדיוס. אין לשלול הסתיידות קטנטנה (שיכולה להיות קשורה
    לטנדונוזיס מסויידת).
    הפוביס סימפיזיס בגדר הנורמה.
    הגידי האדוקטוריים מראים אות ועובי רגילים.
    לא הודגם ממצא גס במפרק הירך השמאלי.
    אין לראות בלוטות לימפה מוגדלות במפשעות.
    לא הודגם נוזל חופשי בכמות גדולה באגן.
    .US יש רושם של נוזל חופשי באגן. לקורלציה עם
    סיכום : 1. ללא עדות לקרע בלברום.
    2. הידקקות קלה של הסחוס על פני ראש הפמור ללא פגמים סחוסיים פוקאליים.
    גניקולוגי. US 3. חשד לנוזל חופשי באגן- לקורלציה עם

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תודה מראש על ההתייחסות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה מראש על ההתייחסות - תגובה

    חנן בן-עמי
    03/02/2012

    בגדול - שרירי הישבן שלך עובדים הרבה ו/או מאוד מתוחים וקפוצים, כך שנוצר חיכוך ועומס על גיד השריר הלז במקום חיבורו למפרק הירך.

    הממצאים מראים שהרוב תקין, למעט דלקת שבטח כבר כרונית בגיד המדובר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו