מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
המשך
אורי14/02/2012תודה על התשובה.
משהו שמדאיג אותי למרות שהוא אולי קצת נשמע שטותי הוא מידת הנעליים. הנעליים שלי כרגע נוחות לי אבל אני לא יודע אם הן מספיק טובות.
יש איזשהו עזר תמיכה שיכול לעזור? לדוגמה איזה תחבושת או תמיכה לרגל מסוג כזה או אחר. המירוץ שיהיה בעוד 10 ימים חשוב לי מאוד מסיבה רגשית ואני לא רוצה לפספס אותו בשום פנים ואופן. זה לא שאני לא יכול לרוץ, אני מסוגל אבל בגלל שהרגליים מתחילות לכאוב לי אחריי זמן מה היעילות שלי יורדת מאוד. לכן מאוד חשוב לי להבין בדיוק למה זה נגרם. שמעתי מאנשים שמריחת משחת בנגיי מאוד עוזרת לשרירי התאומים, זה נכון?
אשמח לתשובה במהירות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
חנן בן-עמי14/02/2012במידה והמירוץ כה חשוב - אפשר לעשות דברים כדי להכשירך במידת האפשר לקראתו.
בהחלט ניתן לעסות ולהקל על המקום, אפשר לחבוש כדי להעניק תמיכה ולהפחית כאב, ועוד אפשרויות לטווח הקצר בלבד! אך לשם כך תאלץ לראות איש מקצוע
בן גיי מחמם ומרחיב את כלי הדם באופן מלאכותי. הוא יעיל לעשר דקות הראשונות לפ
חשוב להבין שאלו הם אמצעים לסימפטום בלבד. לברר ולבדוק את הגורם - זה מה שאתה באמת רוצה..
מצא לך מטפל מקצועי כלשהו וכולי תקווה שתגיע מוכן למירוץ
אה - תנסה להקטין צעדים ולהאט קצב, לעיתים זה עוזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורי15/02/2012עם איזה בעל מקצוע כדאי להתייעץ?אורטופד ? רופא משפחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
חנן בן-עמי15/02/2012משם לא תבוא ישעותך
אתה צריך שיגעו בך, שיחושו את הרקמות, יקלו עומסים.: פיזיותרפיסט, מעסה שמבין עניין, אפילו שיאצו, כירופר' וכל דבר שיניע את מעגל התיקון והריפוי של הגוף
צילומים, סריקות וכדורים לא יביאו אותך לקו ההתחלה והסיום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורי15/02/2012אז אתה אומר בעצם שלא צריך התייעץ עם רופא מוסמך?
תור לדברים האלה לוקח חודשים ואני לצערי צריך עצה ועזרה בהקדם האפשרי.
איזה סוג של חבישה תעזור לי בריצה או משהו כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך, קצת דחוף
אורי18/02/2012היי,
אשמח אם תענה על השאלה שלי, זה קצת דחוף.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
חנן בן-עמי19/02/2012דחוף? נו מילא
קשה, קשה ללמד שחייה בהתכתבות.
איך אוכל להמליץ על סוג חבישה ועוד טרם ראיתי את הטראומה המדוברת ואת רגלייך.??
תתייעץ עם רופא מוסמך ואפילו בכיר, תקבל עוד חוות דעת ואולי עוד מרשם לכדורים. במה זה יקדם אותך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורי14/02/2012זה נשמע קצת שטותי אבל אולי הכאב נובע מבעיית הנעליים? הנעליים נוחות לי אבל אולי הן לא במידה שלי וזה גורם לבעיות.
העניין הוא שיש לי עוד 10 ימים מירוץ שהוא מאוד חשוב לי באופן רגשי ואני ממש לא יכול לוותר עליו. האם יש איזשהי אופצייה של שימוש בעזר חיצוני כמו תחבושת או משהו כזה שיעזור לרגל? או אולי משחה? שמעתי איפשהו שמשחת בנגיי עוזרת במצבים האלה לריצה, אמנם לא לטווח ארוך אבל לטווח קצר היא עוזרת. השימוש בבנגיי יכול לעזור?
אשמח לעזרה במהירות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים בכפות הרגליים במהלך ריצהאורי06/02/2012
היי,
בחודשים האחרונים התחלתי אימוני כושר בריצה לאורך זמן. כאשר אני רץ הכול בסדר למשך זמן מסוים עד שבערך לאחר 9-10 דקות אני מתחיל להרגיש כאבים חזקים מאוד בכפות הרגליים ובשוקיים. אני מרגיש שהשרירים פשוט מלאים בדם והולכים להתפוצץ כל רגע. הדבר הזה נורא מפחיד אותי וגם מפריע לי במהלך ריצה.
כרגע אני אובד עצות ואשמח לכל ייעוץ שיתקבל.
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים עזים בכפות הרגליים במהלך ריצה - תגובה
חנן בן-עמי07/02/2012הי אורי
אתה בהחלט צודק בגישתך ובחשיבתך שהשרירים מתפקעים מרוב דם..
חפש חומר על "שריר המסעות" - זה יסביר לך את תופעת כאבי השוקיים
כאבי כפות הרגליים הן פועל יוצא של עומסים ולחצים במגע כף הרגל עם הקרקע, ייצוב הגוף והנעתו. בדוק האם ההנעלה שלך מתאימה לך ולפעילות המבוקשת, ריצה היא לא הליכה מהירה - כך שתפחית מהירות בזמן הריצה על מנת להקל על השרירים והתשתית שעדיין אינה מוכנה.
עיסוי טוב מומלץ עבור יישור סיבי השריר, ניקוז נוזלים ופסולת שנוצרת בעת מאמץ, ובעיקר שמירה על אלסטיות של השריר. אתה מעוניין שרקמותייך יהיו חופשיות ורכות ולא מכווצות, קפוצות ונוקשות
נסה להימנע מריצה בעליות, קח לעצמך שבוע לתרגל קצת תנועתיות של כף הרגל וגמישות, הקטן צעדים והפחת מהירות, וחזור אלינו עם תשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורי07/02/2012תודה רבה לך על התשובות,
אתה בעצם אומר שהשריר אינו מפותח וחזק דיו כדי לעמוד בלחצים של הריצה?
בעיקורן אני יוצא עוד 3 שבועות למירוץ של 8 קילומטר ואני מאוד אתבאס אם אני לא אהיה כשיר מספיק כדי לעמוד בו.
ההמלצות שלך הם לנסות לעשות עיסויים לשריר לפני או אחריי ריצה?
אני אהיה חייב להימנע מריצה בעליות לחלוטין?
יכול להיות שמידת הנעליים שלי קטנה מידי וזה משפיע באופן ישיר על הכאבים?
אשמח לתשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
חנן בן-עמי11/02/2012נעליים בעלות מידה קטנה שאיתן רצת זה קודם כל.
הרי אמרנו שיש לתת את הדעת על נושא ההנעלה
עיסויים זה דבר טוב שבשגרה. תאמץ את זה כחלק מתוכנית האימונים שלך.
את הרכב אתה מכניס לטיפול לאחר קילומטרז' מסויים?
אז תכניס גם את עצמך - רק שלך אין חלקי חילוף, תדירות הטיפולים מתקצרת :-)
לפני ריצה עדיף תן כמה תרגילי חימום (עמידה על רגל אחת עם ברך נעולה למשך 15 שניות, עמידה על רגל אחת וכפיפת ברך קלה, הרמת עקבים, הורדה והרמה שוב 12 פעמים וכו')
בשלב זה תפתח כושר וסיבולת במישור. ריצה בעלייה דורשת הרבה, היא מערבת טכניקה שונה וכנראה היא עדיין לא בשבילך.
מירוץ הוא האירוע שאימונייך התרכזו לקראתו.
באם האימונים לא היו סדירים או איכותיים - אל תתבאס - אלא תקבע לעצמך מירוץ במועד אחר, אליו תגיע ערוך יותר, מוכן יותר, מבין יותר ויודע יותר כיצד יש לאמן את גופך ואיך להפיק ממנו את המירב
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות
אורי14/02/2012בטעות יצאו שתי הודעות, אשמח להתייחסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
אובחן חשד לקרע במיניסקוס
זיהום במפרק אחרי ניתוח והאם אפשר לפתור זאת
עזרה בפענוח MRI והבנה מה כל דבר אומר
האם הזרקת סטרואידים גורמת לכך שהמקום יחלים יותר מהר
שכיבות סמיכה שלא בצורה נכונה יכול לגרום נזק לגוף
נזק בלתי הפיך לאצבעות לאחר שיעור קיקבוקסינג
הזרקת סטרואידים בגב התחתון והחלמה
בדיקת סיטי לפריצת דיסק מספיקה או שצריך MRI
שריפה בשריר בשוק לאחר קרע קטן
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









