דופק מנוחה נמוך דופק מאמץ גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק מנוחה נמוך דופק מאמץ גבוה
    משה
    29/03/2012

    שלום
    אני בן 38 רוכב על אופניי שטח כפעמיים בשבוע ,כל רכיבה אורכת כשעתיים , בנוסף מתאמן פעם-פעמיים בשבוע בחדר כושר בהרמת משקולות.יחסית לחברי בקבוצת הרכיבה אני נחשב לבעל כושר נמוך יחסית
    דופק מנוחה 44-48 , במהלך רכיבה דופק מאמץ יכול להגיע עד כדי 190, דופק רכיבה ממוצע כ 175-170.
    תוך כדי מאמץ קל הדופק יכול להגיע ל 150,
    מיד לאחר רכיבה מאומצת אני מרגיש טוב אך יום לאחר מכן מרגיש עייפות מלווה בכאבי ראש,.
    שאלתי היא האם טווח הדופק במהלך האימון גבוה מדי ,וכיצד ניתן להסביר את הא-סימטריה בין דופק המנוחה הנמוך ודופק המאמץ (מעוניין להדגיש כי אינני סבור שאני בעל כושר גופני גבוה)

    בתודה מראש
    משה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מנוחה נמוך דופק מאמץ גבוה - תגובה

    חנן בן-עמי
    29/03/2012

    אימון ידידי, אימון.

    דופק נמוך במנוחה מעיד על יכולת הלב להזרים כמות דם נתונה פר דקה במינימום פעימות

    כאשר אתה נדרש למאמץ ועובד על סף 90 אחוז יכולת, הנך מפעיל מערכת אנאירובית בעיקרה (סף חומצת חלב)
    כדי לשפר את מרכיב הכושר אתה נדרש או להגדיל את מספר האימונים השבועי ברכיבה או להוסיף אלמנט אירובי אחר.
    גם נתונים גנטיים יכולים להשפיע על מידת כושרו של אדם, אך אנו ננסה להוסיף עוד יחידת אימון שבועית ונראה אם זה עובד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו