כאבים בברך שמאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בברך שמאל
    שלומי
    24/04/2012

    שלום רב !

    לאחר חודש של הליכות באופן יומי התחלתי לרוץ , לאחר 5 ריצות של 5-6 ק"מ הופיעו כאבים בברך שמאל . מסוגל ללכת , תנועה מירבית ללא הגבלה אלא רק כאבים שהתחילו בסוף הריצה האחרונה . אני במנוחה מס' ימים עדיין הכאב ממשיך , הכאב לא חזק ממש קל אך תמיד נמצא שם . שאלתי : מה יגרום לתופעה כזו ? האם הכאב יחלוף או נדרש בירור נוסף ? ( אציין כי אני רוכב אופניים מזה 8 שנים כך ששרירים יש ברגליים )
    רב תודות על התגובה

    שלומי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בברך שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בברך שמאל - תגובה

    חנן בן-עמי
    25/04/2012

    שרירים לטובת ריצה הם שונים לגמרי מאשר שרירי המופעלים ברכיבה. אולי אותן קבוצות שריר עובדות - אך תפפידם שונה בתכלית: ברכיבה אין לך צורך לשאת את משקל הגוף, לייצב אותו ולא לספוג זעזועים מן הקרקע..לגוף הלא מאומן יהיה קושי להסתגל למתכונת האימון החדשה שלך הכוללות ריצות - ויש סיכוי שמכאן נןבעים כאבייך

    כאבים מתחת או באיזור הפיקה מצביעים לרוב על גיוס ועבודה של גידי שרירי ארבעת הראשים ושרירים אחרים.
    מנוחה בלבד היא אפשרית, אך רכיבה וחזרה להליכה הן בגדר מאסט. לגבי הריצה או שתפחית קצת קילומטרז או שסתפק יותר זמן התאוששות לרקמות

    חיזוקי שרירים, גמישויות ועבודת ייצוב ייצרו עבורך תשתית טובה לקראת חזרה לריצה

    בהצלחה:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו